FANtv-nl-logo-mobile

hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er

• marysjes
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
01 okt 2007 19:29 #1 door marysjes
Ik heb vier jaar geleden een hangtoilet gekocht van het merk "OLIVER".Na één jaar was de drukplaat al gebarsten en het gevolg was dat ze volledig brak,ik denk dat het een fabricagefout was.Maar het probleem is dat ik nergens meer één nieuwe drukplaat kan vinden model 60113.1.1.Heeft er iemand tips of waar ik een nieuwe kan bestellen of een model van een ander merk dat er ook op past?

vriendelijke groeten,
timpie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• marcel-van-der-laan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 okt 2007 20:04 #2 door marcel-van-der-laan
Beantwoord door marcel-van-der-laan in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
Kan de zaak waar je het toilet gekocht hebt je niet helpen?Meestal hebben die wel een adres of telefoonnummer.

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 okt 2007 21:33 #3 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
Probeer het eens via het moederbedrijf .

Lees meer
03 okt 2007 19:53 #4 door Gerbrands
Beantwoord door Gerbrands in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
..Hallo Timpie,

ik heb het zelfde probleem met mij WC, ook de drukplaat kapot van Oliver hangend toilet..en nu ?
Ben zelf ook al wat zaken afgeweest maar helaas niets te vinden..
Heb jij al iets gevonden ?

Graag je tegenbericht...Gr Rientje

• Bob-the-builder
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2007 21:34 #5 door Bob-the-builder
Beantwoord door Bob-the-builder in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
Kijk even op de site van Oliver.
Er staan allemaal pdf-bestanden met onderdelen en prijzen (registratie vereist).
Of neem contact met ze op.

Lees meer
12 jan 2008 07:39 #6 door crunch
Beantwoord door crunch in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
Hallo allemaal,
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, want ook ik heb met hetzelfde type drukplaat hetzelfde probleem.
Na 2 jaar zat de eerste barst erin en nu begint het in alle richtingen te barsten.
Volgens mij is het idd een fabricage fout. De gebruikte plastiek wordt erg hard en heeft mogelijk ook nadelige invloed van de gebruikte reinigingsmiddelen.
Het blijkt redelijk hopeloos om hiervoor een nieuw onderdeel te vinden.
Heeft iemand hiervoor een adres waar je het wél vindt? Heeft er al iemand dit onderdeel gevonden?

Groeten
Martin

• marysjes
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
12 jan 2008 13:20 #7 door marysjes
Beantwoord door marysjes in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
Hoi,

Ik heb nog steeds geen andere drukplaat gevonden.Ik heb al wel gehoord dat er in nederland een winkel is die "PRAXIS" noemt en daar kan je naar't schijnt stukken voor de oliver hangtoilet bestellen.Ik heb het al geprobeert maar helaas niet gelukt.Wij gaan er is een dagje holland van maken en onze drukplaat meenemen en zo hopelijk aan een nieuwe geraken.Mocht er iemand een betere oplossing hebben is dit altijd welkom.

Mvg,
Carpentier tim

vriendelijke groeten,
timpie

Lees meer
12 jan 2008 13:40 #8 door crunch
Beantwoord door crunch in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
Als niemand dit vindt dan maak ik er een mal van in GFK. Uit de negatieve kan ik dan een nieuw exemplaar maken. Maar voor het zover is ga ik toch eerst alle mogelijke winkels lastigvallen...Mallen is immer erg veel werk en een jobke voor de zomermaanden.
Ik blijf onderussen dit forum volgen. veel succes aan alle speurders :-)

Lees meer
08 feb 2008 15:03 #9 door crunch
Wie zoekt die vind....en niet eens zo ver van huis.
Hubo heeft dit merk vroeger verkocht en kan probleemloos bijbestellen.
Ik heb mijn exemplaar binnen. Besteld bij Hubo en na een week was het er al.
Dus allen naar Hubo zou ik zeggen.
Niet vergeten om eerst op de zwakke plek te verstevigen deze keer.
Ikzelf heb een dun plaatje aluminium ( in zelfde hubo gekocht ) in het drukgedeelte gelijmt na het van de juiste vorm te voorzien.
Dat scheurt of breekt nooit meer.
De drukplaat is wel aan de prijzige kant....32€
Maar dat is niets, vergeleken met de elende die je hebt om zelf een andere te maken.

Goofd luck to all.

Martin flyer2008-02-08 18:05:01

• marysjes
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
08 feb 2008 18:44 #10 door marysjes
Beantwoord door marysjes in topic hangtoilet,oliver,drukplaat is gebroken en vind er
In welke hubo ben jij dan geweest???,
want hier in kontich hadden ze er nog nooit van gehoord. Ze beweerden zelfs dat die toilet niet van bij hun kwam[img]smileys/smiley21.gif[/img]

Groetjes Timpie

vriendelijke groeten,
timpie

Tijd voor maken pagina: 0.241 seconden