FANtv-nl-logo-mobile

inbouw toiletten merk Oliver

• honoré
  • honoré's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
07 apr 2008 12:37 #1 door honoré
inbouw toiletten merk Oliver werd gestart door honoré
Heb 5 jaar geleden 2 inbouwtoiletten gekocht van het merk Oliver. Een paar maanden geleden begon de eerste te lekken en was niet meer te repareren omdat je niet in de toilet kon komen. Was in eerste instantie uitgegaan van 'domme pech' totdat de tweede dezelfde symptomen begon te krijgen ong. 4 weken geleden. Ook die heb ik moeten vervangen om dezelfde reden. Je kunt je voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt omdat je alles wat er omheen was opgebouwd moest worden afgebroken. Om maar niet te spreken over de financiële consequenties. Ik heb inmiddels een brief gestuurd naar mijn advocaat om te kijken of er een financiële genoegdoening kan plaatsvinden. Overigens werden deze toiletten destijds geleverd door de Makro. Zoals gezegd ben ik nog bezig met afhandeling maar mochten meer mensen dit meegemaakt hebben dan kunt u reageren via het bijgevoegde emailadres en zal ik contact met u opnemen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21 aug 2008 20:37 #2 door Pieterbaas
Beantwoord door Pieterbaas in topic inbouw toiletten merk Oliver
hi Peter,

ik heb sinds een week de loodgieter een paar keer over de vloer gehad ivm lekkende oliver toilet. uiteindelijk het advies gehad en besloten om maar te vervangen. Toevallig woon ik 5 jaar in dit huis en de toiletten zijn niet veel eerder dan dat zijn door de vorige bewoner geplaatst. ik kon het mailadres niet zien kan je mij deze verstrekken dan doe ik mee.

Lees meer
15 okt 2008 21:21 #3 door ReneB
Beantwoord door ReneB in topic inbouw toiletten merk Oliver
Hoi,

Wij hebben echter het zelfde probleem, en nu moet ook heel de achter kant vervangen worden.

Je kan dit merk ook niet meer krijgen bij ons ging eerst de doortrek knop kapot is dus niet meer te koop.

Nu hebben we lekkage en geven ze als advies alles vervangen omdat je er niet bij kan.

word voor ons dus ook een kosten plaatje.

Lees meer
01 nov 2008 20:32 #4 door Malieb
Beantwoord door Malieb in topic inbouw toiletten merk Oliver
Wij hebben hier hetzelfde probleem. De vorige bewoners hebben ongeveer 8 jaar geleden een Oliver inbouwtoilet geplaatst. Eerst ging de doortrekknop kapot (Is overigens bij de Praxis gewoon te koop) en vervolgens hadden we lekkage aan het inbouwreservoir.

De loodgieter die ik er bij haalde, keek naar het merk en riep meteen dat ik een lekkend reservoir had, zonder de boel open te breken.

Uiteindelijk heeft hij met een cameraatje in het inbouwgedeelte gekeken en werd zijn vermoeden bevestigd! Alles moet vervangen worden.

Nu maar hopen dat de tegels van 8 jaar geleden nog te leveren zijn....

Lees meer
01 dec 2008 15:36 #5 door smitjes
Beantwoord door smitjes in topic inbouw toiletten merk Oliver
Ik heb ook hetzelfde probleem. Reservoir lek, met als gevolg muur uit de toilet en de hele toilet moet opnieuw getegeld worden omdat de tegels niet meer te krijgen zijn.

Heeft iemand inmiddels contact gehad met Oliver misschien??

Lees meer
14 dec 2008 15:40 #6 door Discount-floors
Beantwoord door Discount-floors in topic inbouw toiletten merk Oliver
Ik heb ook 2 st. Oliver inbouw reservoirs van de Makro geplaatst in nov. 2001. Bij mij lopen de reservoirs regelmatig over omdat het vlotterkraantje niet (meer) goed funtioneerd. Ik heb het kraantje helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt maar het euvel is nog niet verholpen. Weet iemand waar ik evt. reserve onderdelen kan kopen?

Lees meer
14 dec 2008 17:18 #7 door smitjes
Ik heb via internet contact gehad met het bedrijf. Ik kon een nieuwe toilet krijgen. Wil ik niet heb al een Grohe gekocht...

Dus misschien allemaal mailen!!!!

Lees meer
14 dec 2008 19:02 #8 door Discount-floors
Beantwoord door Discount-floors in topic inbouw toiletten merk Oliver

desiree schreef : Dus misschien allemaal mailen!!!!

en met wie zullen we dan mailen???

Lees meer
15 dec 2008 04:58 #9 door smitjes
ff googlen he dan vind je het

Lees meer
02 jan 2009 07:20 #10 door WimdR
Beantwoord door WimdR in topic inbouw toiletten merk Oliver
Bij mij liep het toilet ook door ik heb de drukknop verwijderd alle kalkaanslag verwijderd en vervolgens goed met wd40 ingespoten en hij werkt weer als nieuw loopt niet meer door.Misschien een goedkope tip om te proberen

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden