- Ontvangen bedankjes 0
inbouw toiletten merk Oliver
- honoré
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
21 feb 2009 09:56 #21
door honoré
Beantwoord door honoré in topic inbouw toiletten merk Oliver
Reactie van de leverancier wil ik u niet onthouden, niet dat u er iets aan hebt maar wellicht geeft het u een beeld hoe de leverancier met deze berichten omgaat:
Dear Mr. Bok,
I must say we are very thankful for having this feedback from our clients. Despite the bad experience you've had, it is very important for us to be able to explain our position. I'm sorry for taking so long to answer you back, but your message was qualified as "spam" and I've only detected that today.
Our products are certified and tested daily in our quality control laboratories. ALL our in-wall cisterns are in fact tested before being packed.
It is true that we've had some complaints regarding our first in-wall cisterns (that can still sometimes be found in the market due to the wrong stock rotation many of these distribution chains do) and I believe we now have a level of expertise we didn't have when we first started manufacturing these goods. Though we have over 50 years of experience in the production of flushing mechanisms, this was an extension of our products range and we had to learn and develop our knowledge. I can now assure that the quality of our in-wall cisterns is equivalent to well-know brands in the market. The brand OLI is not easilly recognized in the market, but we are behind major ceramics and sanitary distributors. In fact, the quality of our products is becoming more and more recognized and fortunatly we have had excellent reviews of our products, namely in what concerns innovation.
I hope this helps you to regain trust in our brand.
I'd like to thank you once more for your comments and for the opportunity to give you an explanation.
If I can be of any assistance to you, just let me know.
Best regards,
Dear Mr. Bok,
I must say we are very thankful for having this feedback from our clients. Despite the bad experience you've had, it is very important for us to be able to explain our position. I'm sorry for taking so long to answer you back, but your message was qualified as "spam" and I've only detected that today.
Our products are certified and tested daily in our quality control laboratories. ALL our in-wall cisterns are in fact tested before being packed.
It is true that we've had some complaints regarding our first in-wall cisterns (that can still sometimes be found in the market due to the wrong stock rotation many of these distribution chains do) and I believe we now have a level of expertise we didn't have when we first started manufacturing these goods. Though we have over 50 years of experience in the production of flushing mechanisms, this was an extension of our products range and we had to learn and develop our knowledge. I can now assure that the quality of our in-wall cisterns is equivalent to well-know brands in the market. The brand OLI is not easilly recognized in the market, but we are behind major ceramics and sanitary distributors. In fact, the quality of our products is becoming more and more recognized and fortunatly we have had excellent reviews of our products, namely in what concerns innovation.
I hope this helps you to regain trust in our brand.
I'd like to thank you once more for your comments and for the opportunity to give you an explanation.
If I can be of any assistance to you, just let me know.
Best regards,
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
21 feb 2009 10:46 #22
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic inbouw toiletten merk Oliver
Lekker bericht, als ze nou eens gewoon onderdelen of een nieuwe aanboden.
- fanforum1302
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 feb 2009 16:49 #23
door fanforum1302
Beantwoord door fanforum1302 in topic inbouw toiletten merk Oliver
- biem
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 mrt 2009 19:14 #24
door biem
Ronaldo 11
Beantwoord door biem in topic inbouw toiletten merk Oliver
Ook ik heb 1 mogelijk 2 spontaan lekkende spoelbakken van Oliver. De toilet heb ik al opengebroken, gelukkig kunnen benaderen via een gipsmuur aan de achterzijde. De badkamer zal een moeilijker verhaal worden.
De spoelbak in de toilet is zo te zien gaan lekken aan het einde/begin van een verstevigingsrug in de bak. De verzekering dekt wel het hak en breekwerk, maar niet de oorzaak van de lekkage dus ik zal zelf de spoelbak moeten betalen, ook de mijne zijn ongeveer 6 jaar oud.
Ronaldo112009-03-08 22:16:18
De spoelbak in de toilet is zo te zien gaan lekken aan het einde/begin van een verstevigingsrug in de bak. De verzekering dekt wel het hak en breekwerk, maar niet de oorzaak van de lekkage dus ik zal zelf de spoelbak moeten betalen, ook de mijne zijn ongeveer 6 jaar oud.
Ronaldo112009-03-08 22:16:18
Ronaldo 11
- Robert-A
- Bezoeker
17 mrt 2009 13:09 #25
door Robert-A
Beantwoord door Robert-A in topic inbouw toiletten merk Oliver
Vandaag heb ik met Praxis gebeld.
Mij is vertelt dat Oliver failliet is en dat dus de materialen niet meer leverbaar zijn.
Mij is vertelt dat Oliver failliet is en dat dus de materialen niet meer leverbaar zijn.
- Discount-floors
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 mrt 2009 20:20 #26
door Discount-floors
Beantwoord door Discount-floors in topic inbouw toiletten merk Oliver
- smitjes
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 mrt 2009 09:17 #27
door smitjes
Beantwoord door smitjes in topic inbouw toiletten merk Oliver
- MissyGirlE
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 aug 2010 17:53 #28
door MissyGirlE
Houd liefde en trouw in ere! Draag Gods geboden als een sierraad en prent ze in je hart en geheugen. Dat levert je genegenheid en instemming van God en mensen op.
Beantwoord door MissyGirlE in topic inbouw toiletten merk Oliver
Peter,
in december 1997 heb ik ook een oliver inbouwtoilet gekocht ( bij de Praxis).
Ik heb er tot aan mijn verhuizing in sept 2008 geen probleempje mee gehad.
Wat ik wel heb meegemaakt:
De doorspoel knop is een keer door een minder slimme actie defect geraakt. Via internet een nieuwe gekocht vlak voor de verkoop van mijn huis (2009).
Deze was volgens Praxis absoluut niet meer leverbaar, maar met een beetje google bleek dat er in Nederland nog een internet verkoper zit van Oliver onderdelen.
prima opgelost.
Laat je niet ontmoedigen door een paar huilstory's die toiletten zijn met bosjes verkocht door Bouwmarkten en Macro's.
Het blijft wel vervelend.
Mijn advies met dit soort inbouw spullen is altijd probeer een oplossing te vinden zodat je er weer bij kan. Bijv.: een houten plaatnemen waarop je tegelt en dan afkitten in de hoeken, zodat je de kit kunt wegsnijden als de plaat eruit moet. of de bak aan de andere kant van de muur plaatsen.
Als je een duur merk had gekocht had je ook je muur moeten slopen dat maakt geen verschil.
groet Robert
in december 1997 heb ik ook een oliver inbouwtoilet gekocht ( bij de Praxis).
Ik heb er tot aan mijn verhuizing in sept 2008 geen probleempje mee gehad.
Wat ik wel heb meegemaakt:
De doorspoel knop is een keer door een minder slimme actie defect geraakt. Via internet een nieuwe gekocht vlak voor de verkoop van mijn huis (2009).
Deze was volgens Praxis absoluut niet meer leverbaar, maar met een beetje google bleek dat er in Nederland nog een internet verkoper zit van Oliver onderdelen.
prima opgelost.
Laat je niet ontmoedigen door een paar huilstory's die toiletten zijn met bosjes verkocht door Bouwmarkten en Macro's.
Het blijft wel vervelend.
Mijn advies met dit soort inbouw spullen is altijd probeer een oplossing te vinden zodat je er weer bij kan. Bijv.: een houten plaatnemen waarop je tegelt en dan afkitten in de hoeken, zodat je de kit kunt wegsnijden als de plaat eruit moet. of de bak aan de andere kant van de muur plaatsen.
Als je een duur merk had gekocht had je ook je muur moeten slopen dat maakt geen verschil.
groet Robert
Houd liefde en trouw in ere! Draag Gods geboden als een sierraad en prent ze in je hart en geheugen. Dat levert je genegenheid en instemming van God en mensen op.
- STARWARS
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 jan 2012 11:28 #29
door STARWARS
Beantwoord door STARWARS in topic inbouw toiletten merk Oliver
Zojuist bij de Praxis Alkmaar een heel nieuw binnenwerk betseld voor dit toilet. De verhalen dat er dus niets betseld kan worden kloppen niet. Wel bestaat "Oliver" niet meer, maar onderdelen kunnen besteld worden.
- NoranqahoSy
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 jan 2012 09:35 #30
door NoranqahoSy
Lucas Witte
Beantwoord door NoranqahoSy in topic inbouw toiletten merk Oliver
Voor onderdelen voor Olivier inbouwstortbakken kun je bij Faber Sanitairservice in Klaaswaal terecht.
0186-575555
Alle problemen binnen 1 week verholpen.
Succes ermee!
0186-575555
Alle problemen binnen 1 week verholpen.
Succes ermee!
Lucas Witte
Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden