- Ontvangen bedankjes 4
Projectje: hangplee
- Anne-Marie
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
26 juni 2008 10:20 #21
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Projectje: hangplee
Bij geberit is de pot hoogte ongeveer gelijk aan de dwarsbalk waar je hem op zet. Ik weet niet of andere merken dat ook hebben. Anders even de afstand tot het hart van je draadeinden bepalen en dan kan je hem ook uitrekenen. Wel rekening houden met de bril die er nog bij komt.
Tegellijm heb ik ook al eens verwijderd met een borstelkop op de boormachine. Gaat redelijk.
Tegellijm heb ik ook al eens verwijderd met een borstelkop op de boormachine. Gaat redelijk.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- gerritje
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 juni 2008 10:28 #22
door gerritje
Beantwoord door gerritje in topic Projectje: hangplee
Oke, ik ga weer even aan de slag. Binnenkort weer een update!
- gerritje
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 juni 2008 10:57 #23
door gerritje
Beantwoord door gerritje in topic Projectje: hangplee
Ojee.. tegenslag nummero 1
De vloer blijkt dikker dan gedacht en.... er loopt een gasleiding precies op de plek waar ik wil hakken en boren om een gat te maken voor de afvoer.
Die optie gaat dus vervallen..
Rest de optie om de afvoer aan te sluiten op de afvoerbuis die van boven komt (zie post 1).
Die optie had ik liever niet gedaan omdat ie lastiger is uit te voeren, en omdat ik dan (tijdelijk) zonder afvoer van boven zit.
Maargoed, ik zal wel moeten dus.. Dat brengt meteen weer vragen
Komtie weer:
1) Rare vraag misschien maar als ik dat frame nu op de juiste hoogte heb, en ik wil de afvoer aansluiten op het T-stuk, maar de bocht is niet goed, hoe los ik dat dan op? Ik weet dat je T-stukken hebt met bijv 45 of 90 graden, maar wat nou als ie op bijvoorbeeld 53 graden uitkomt (om maar wat geks te zeggen)?
Maw: hoe zorg ik ervoor dat de afvoer hoe dan ook uitkomt op het t-stuk?
2) Is er sowieso een bepaalde indicatie mbt de afloop van een afvoer in graden? Ik snap dat de buis niet horizontaal behoort te lopen, maar wat is goed genoeg?
Moet ik verder nog ergens rekening mee houden? Expansie stuk verhogen, t-stuk met schuifmof plaatsen? Rubbere ringen of lijm? Alle tips zijn (wederom) welkom!
Bedankt!!
Freakin
De vloer blijkt dikker dan gedacht en.... er loopt een gasleiding precies op de plek waar ik wil hakken en boren om een gat te maken voor de afvoer.
Die optie gaat dus vervallen..
Rest de optie om de afvoer aan te sluiten op de afvoerbuis die van boven komt (zie post 1).
Die optie had ik liever niet gedaan omdat ie lastiger is uit te voeren, en omdat ik dan (tijdelijk) zonder afvoer van boven zit.
Maargoed, ik zal wel moeten dus.. Dat brengt meteen weer vragen
Komtie weer:
1) Rare vraag misschien maar als ik dat frame nu op de juiste hoogte heb, en ik wil de afvoer aansluiten op het T-stuk, maar de bocht is niet goed, hoe los ik dat dan op? Ik weet dat je T-stukken hebt met bijv 45 of 90 graden, maar wat nou als ie op bijvoorbeeld 53 graden uitkomt (om maar wat geks te zeggen)?
Maw: hoe zorg ik ervoor dat de afvoer hoe dan ook uitkomt op het t-stuk?
2) Is er sowieso een bepaalde indicatie mbt de afloop van een afvoer in graden? Ik snap dat de buis niet horizontaal behoort te lopen, maar wat is goed genoeg?
Moet ik verder nog ergens rekening mee houden? Expansie stuk verhogen, t-stuk met schuifmof plaatsen? Rubbere ringen of lijm? Alle tips zijn (wederom) welkom!
Bedankt!!
Freakin
Tijd voor maken pagina: 0.229 seconden