FANtv-nl-logo-mobile

badkamer op zolder

• Aussie
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
26 juli 2008 21:17 #1 door Aussie
badkamer op zolder werd gestart door Aussie
Ik moet een gastenbadkamer maken op zolder, net in dezelfde hoek waar twee ontluchtingsbuizen van 40 mm door de betonvloer omhoog komen en dan samenkomen en door het dak gaan. (Ik veronderstel dat er twee zijn omdat er al twee wc's zijn.) Kan ik op een van deze ontluchtingsbuizen de nieuwe douche, wastafel en vergruizer-wc (nog niet gekocht wegens nog een aantal vragen hierover) aansluiten? De resterende buis gaat meer dan 1 meter omhoog.

Ik was eerst van plan om een nieuwe buis van 40 aan te leggen en aan te koppelen op de afvoer van de overdrukbeveiliging van onze waterverwarmer op de benedenverdieping (dit is de enige afvoer waar ik relatief gemakkelijk bij kan en is in feite loodrecht naar beneden). Maar toen ik die buis (na de stankafsluiter bij de waterverwarmer) openmaakte om er een T op te zetten, vond ik het heel verdacht dat er helemaal geen stank uit die buis komt... Vandaar dat ik die afvoerbuis liever met rust zou laten, en een bestaande ontluchtingsbuis op zolder gebruiken, als dat mag?rdhoore2008-07-26 23:20:55

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden