- Ontvangen bedankjes 0
Grohe minilekkage
- Jacquej
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
30 juli 2008 08:09 #1
door Jacquej
Groeten Jeroen
Grohe minilekkage werd gestart door Jacquej
Beste medeklussers, nog een klein vraagje aan jullie:
Ik heb een Grohe Rapid SL inbouwreservoir, alles aangesloten, vlotters afgesteld en klaar om in te bouwen en te betegelen.
Wat me opvalt is dat er miniscuul beetje water door de valpijp naar beneden sijpelt. Ik heb de rubber ring van de afsluiter en de spoelbak onderin allebei met een doek goed schoongemaakt om er zeker van te zijn dat er geen vuil op zit.
Nog suggesties?
Tot hoors!
jeroenvdpol2008-07-30 12:11:07
Ik heb een Grohe Rapid SL inbouwreservoir, alles aangesloten, vlotters afgesteld en klaar om in te bouwen en te betegelen.
Wat me opvalt is dat er miniscuul beetje water door de valpijp naar beneden sijpelt. Ik heb de rubber ring van de afsluiter en de spoelbak onderin allebei met een doek goed schoongemaakt om er zeker van te zijn dat er geen vuil op zit.
Nog suggesties?
Tot hoors!
jeroenvdpol2008-07-30 12:11:07
Groeten Jeroen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Jacquej
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
- marcel-van-der-laan
- Bezoeker
01 aug 2008 20:35 #3
door marcel-van-der-laan
Beantwoord door marcel-van-der-laan in topic Grohe minilekkage
Sorry tis komkommer tijd he veel mensen met vakantie en ik kan je ook helaas niet van dienst zijn sorry.
Maar misschien kunnen ze je bij de de warmte service zaak of bij een goede loodgieter bij je in de buurt van dienst zijn.
Maar misschien kunnen ze je bij de de warmte service zaak of bij een goede loodgieter bij je in de buurt van dienst zijn.
- Jungle
- Platinum-lid
01 aug 2008 22:20 #4
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic Grohe minilekkage
sijpelend water wijst op lekkage. check je rubbers of ze heel zijn. en ook de afdichting, of er geen braam of beschadiging op zit. het hoort gewoon dicht te zijn.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden