- Ontvangen bedankjes 0
afvoerbuizen
- Jabo
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
06 aug 2008 09:40 #1
door Jabo
Heidi
afvoerbuizen werd gestart door Jabo
Hallo,ten einde raad kom ik het hier eens vragen.....Ik ben mn huis volledig aan t renoveren,alsook nieuwe dure vloer (nog te plaatsen)t probleem is t volgende,de buizen werden destijds door fout van architect verkeerd geplaatst,de hoofdbuis die naar het riool loopt ligt helemaal bovenop de andere afvoerbuizen ,begintpunt is een put op de koer.Ik heb de buizen al enkele keren met de 'rat" laten kuisen want het is normaal dat afvoerwater dat in t putje blijft staan (buizen blijven dus ook vol water staan)het vuil dus aankoekt en zo de buizen verstopt.Wat ik nu zou willen doen is alle afvoerbuizen,dus afwaswater,wc (liep naar septic put)bad,instapdouche en wasmachine, dus alle afvoerbuizen verbinden naar de rioolbuis,is een heel groot werk met veel kopbrekers want,hoe verbind je al die buizen aan een precies even grote buis(met die even grote buis bedoel ik de buis die naar t riool loopt ) Zie je t voor je,links buis van bad,lavabo,instapdouche en wc, in t midden van t huis,de buis die naar t riool loopt en dan rechts de buis van t afvoerwater van de keuken,
Help !!!!!!!!! Groetjes,Heidi
Help !!!!!!!!! Groetjes,Heidi
Heidi
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- broem
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
06 aug 2008 14:31 #2
door broem
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Beantwoord door broem in topic afvoerbuizen
Wat is een koer en rat?
Het is een zeer onduidelijk verhaal, misschien kunt u proberen het wat beter uit te leggen.
Het is een zeer onduidelijk verhaal, misschien kunt u proberen het wat beter uit te leggen.
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
- M.Wetters
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 aug 2008 15:45 #3
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic afvoerbuizen
@Heidi: dat was het verkeerde knopje; s.v.p. niet Rapport maar Reageer indrukken.Heidi schreef : hallo,koer = terras en rat = ruimdienst,buizen kuisen,met,rat= kop van hogedruk reiniger
Ik wil de bestaande buizen dus niet meer naar het putje onder het terras laten lopen maar rechtstreeks verbinden met de rioolbuis
Groetjes
An error has occurred. Hit any user to continue.
- Jungle
-
- Platinum-lid
-
06 aug 2008 17:11 #4
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic afvoerbuizen
Ik denk dat een rat een soort ontstopper is.
Voor die grote buis die naar het hoofdriool loopt, kan je allerhande y-stukken krijgen, en bochten en noem maar op.
Als je van alle ellende af wilt zijn, zal toch het hele gebeuren opnieuw aangelegd moeten worden.
Voor die grote buis die naar het hoofdriool loopt, kan je allerhande y-stukken krijgen, en bochten en noem maar op.
Als je van alle ellende af wilt zijn, zal toch het hele gebeuren opnieuw aangelegd moeten worden.
- Jungle
-
- Platinum-lid
-
06 aug 2008 17:12 #5
door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic afvoerbuizen
Ah, ik had de quote niet gelezen in het antwoord van EdP. cobra2008-08-06 19:12:23
- Jabo
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 aug 2008 17:22 #6
door Jabo
Heidi
Beantwoord door Jabo in topic afvoerbuizen
Hallo,
Uit jullie antwoord,waarvoor dank,ben ik dus ergens zeker dat t kan lukken met hulpstukken dus,k hoop het van harte,nu alleen nog weten hoe ik ze moet plaatsen,die buizen,want eigenlijk zouden de buizen die van de badkamer komen een "grote bocht" moeten maken,da s gevaarlijk denk ik,k zal een aannemer laten komen he,dat zoeken naar buizen in mn betonnen vloer begint me de keel uit te hangen
Nogmaals bedankt voor jullie antwoord
Groetjes,Heidi
Uit jullie antwoord,waarvoor dank,ben ik dus ergens zeker dat t kan lukken met hulpstukken dus,k hoop het van harte,nu alleen nog weten hoe ik ze moet plaatsen,die buizen,want eigenlijk zouden de buizen die van de badkamer komen een "grote bocht" moeten maken,da s gevaarlijk denk ik,k zal een aannemer laten komen he,dat zoeken naar buizen in mn betonnen vloer begint me de keel uit te hangen

Nogmaals bedankt voor jullie antwoord
Groetjes,Heidi
Heidi
Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden