- Ontvangen bedankjes 0
toilet verplaatsen
- spoekie
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
07 sept 2008 09:53 #1
door spoekie
toilet verplaatsen werd gestart door spoekie
Hallo,
Ik vroeg mij af of ik mijn toilet in de badkamer ongeveer 1,5 meter zijdelings zou kunnen verplaatsen zonder problemen te krijgen met de afvoer onderweg. Mocht dit toch mogelijk zijn mits een klein beetje hoogteverval te creéren zou ik eventueel nog voor een ander plaatsje in de badkamer opteren, maar dan zou ik ook nog een bijkomende knik van +/- 90° dienen te voorzien. Dat zal niet lukken zeker? Best overschakelen naar zo'n maaltoestel en via een kleinere afvoer aansluiten op de bestaande wcafvoer van 110 mm of toch niet? Welke optie lijkt jullie het beste? Alvast bedankt.
Ik vroeg mij af of ik mijn toilet in de badkamer ongeveer 1,5 meter zijdelings zou kunnen verplaatsen zonder problemen te krijgen met de afvoer onderweg. Mocht dit toch mogelijk zijn mits een klein beetje hoogteverval te creéren zou ik eventueel nog voor een ander plaatsje in de badkamer opteren, maar dan zou ik ook nog een bijkomende knik van +/- 90° dienen te voorzien. Dat zal niet lukken zeker? Best overschakelen naar zo'n maaltoestel en via een kleinere afvoer aansluiten op de bestaande wcafvoer van 110 mm of toch niet? Welke optie lijkt jullie het beste? Alvast bedankt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- relratje
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 sept 2008 11:08 #2
door relratje
Type fouten voorbehouden.
De beantwoorder van dit bericht aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid.
Beantwoord door relratje in topic toilet verplaatsen
Lijkt me geen probleem de afvoer om te leggen 110 mm .
Wat is u probleem dan?
Plaats anders eens een foto.
Wat is u probleem dan?
Plaats anders eens een foto.
Type fouten voorbehouden.
De beantwoorder van dit bericht aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid.
- Jungle
-
- Platinum-lid
-
07 sept 2008 21:55 #3
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic toilet verplaatsen
Die knik uitvoeren in 2 x 45, en idd een klein beetje afschot. Moet geen probleem zijn lijkt mij.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Tijd voor maken pagina: 0.153 seconden