FANtv-nl-logo-mobile

Sluier op tegels

Lees meer
05 mrt 2009 19:18 #11 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Sluier op tegels
Het is duidelijk. Als je hebt laten tegelen door een tegelzetter, dan laat je deze terugkomen voor een oplossing.
Die cementsluier verwijderen is erg lastig, dus als het niet anders kan dan de boel eruit en opnieuw tegelen, dan is dat aan jou de keuze of je dat wilt of niet. De kosten moeten dan voor rekening zijn van de tegelzetter.

Als je gaat prutsen met kleurtjes kan ik me indenken dat de tegelzetter er z'n handen vanaf trekt.

An error has occurred. Hit any user to continue.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• statie1
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
05 mrt 2009 21:27 #12 door statie1
Beantwoord door statie1 in topic Sluier op tegels
Inderdaad @rie die relatie staat erg onder spanning. We hebben veel geld in deze badkamer zitten (stoom cabine, jacuzzi enz) en ik wil die prutser eigenlijk ook niet meer in mijn huis hebben. De laatste keer dat hij geweest is was het hele huis een puinhoop en de rest is net helemaal klaar. (huis is helemaal verbouwd) Ik heb zelfs alle gereedschap van de tegelzetter hier nog liggen hij heeft al een jaar niets meer laten horen. Het was er een die dan wel en dan niet kwam. Ik heb een andere tegelzetter benaderd en die gaat nu waarschijnlijk alles eruit halen en nieuwe tegels plakken. Uiteraard voor mijn rekening.

Mensen bedankt voor de reacties voor zover ik er wat aan heb en blijkbaar gaat het "slot op dit onderwerp" want kunnen sommige mensen hier niet veel hebben.

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
06 mrt 2009 04:27 #13 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Sluier op tegels
Wellicht als je direct dit verhaal had verteld, en niet met kattige opmerkingen kwam dat mensen (waaronder ik) anders gereageerd hadden.

Ik zou zeggen verkopen die tegelzet troep van die kerel en dat geld deels gebruiken voor het opnieuw tegelen Al heb ik eigenlijk geen idee wat dat spul zal opleveren.

Wat je nog wel kan proberen is of de tegelzetter is aangesloten bij een branch organisatie, misschien leverd het via die weg nog niet iets op.

Lees meer
06 mrt 2009 07:21 #14 door phaedon
Beantwoord door phaedon in topic Sluier op tegels
Wie weet kan je het volgende nog even proberen.

Bij mij thuis heb ik een aantal jaren geleden de tegels in mijn bijkeuken vervangen, ook ik had toen last van grijze cementsluier op mijn tegels.

Ik heb dit eraf gekregen met ontkalkingsmiddel voor koffie apparaten.

Dit spul kan je in de supermarkt kopen. Je lost een flesje van dit spul op in een liter of 3 warm water en dan met een sponsje de tegels schoonmaken.

Wel eerst even op een resttegel proberen of de tegel hier tegen kan

suc6@rie2009-03-06 10:23:17

Lees meer
09 mrt 2009 14:29 #15 door Melanie
Beantwoord door Melanie in topic Sluier op tegels
de ideeen van @rie zijn toch beproefde methodens en word vaak toegepast in de bouw. nog een tip bij gebruik van verdunt zoutzuur goed ventileeren en in een hoekje proberen

Lees meer
09 mrt 2009 17:03 #16 door wa-kor
Beantwoord door wa-kor in topic Sluier op tegels
Ik heb laatst dezelfde problemen gehad met een eigen gelegde vloer. na vele middeltjes kwam mijn vriendin aanzetten met anti-kalk om de kranen te reinigen.

In een hoekje uit geprobeerd en werkt prima! pas wel op met de voegen.

succes

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden