- Ontvangen bedankjes 0
vocht in tegels
- Tjabbi
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
03 juni 2009 14:30 #1
door Tjabbi
vocht in tegels werd gestart door Tjabbi
Hallo,
Sinds een aantal maanden hebben wij een nieuwe badkamer geplaatst. We hebben bijna alles zelf gedaan, op het tegelen na, dit hebben we door een goede beunhaas laten doen. Mijn vriend is loodgieter, en is zowiso handig met klusjes in huis.
Hij heeft voor en tijdens het verbouwen van de badkamer heel veel info van internet en forums gehaald, en ik moet eerlijk zeggen: Het is een plaatje geworden.
Alleen zitten we nu met het volgende probleem:
De onderste tegels van de douchekabine beginnen donker te kleuren, en als we gedouched hebben verschijnen er bij verschillende tegels in de douchekabine donkere vlekken van vocht. Een dag later is alles opgedroogd en is het namelijk weer weg. Behalve de vlekken op de onderste tegels, deze worden steeds groter.
Ik baal er ontzettend van, want mijn vriend heeft voor het tegelen vooral in de douchekabine alle wanden voorbewerkt en in de hoeken met oranje smeersel en afdichtmateriaal alles waterdicht gemaakt.
Wat zou dit kunnen zijn en hoe kunnen we dit oplossen?
Ik voel er weinig voor alles opnieuw te voegen, ben net blij dat de badkamer na 3 mnd klaar is...
Iemand tips of advies?
Groetjes Annita
Sinds een aantal maanden hebben wij een nieuwe badkamer geplaatst. We hebben bijna alles zelf gedaan, op het tegelen na, dit hebben we door een goede beunhaas laten doen. Mijn vriend is loodgieter, en is zowiso handig met klusjes in huis.
Hij heeft voor en tijdens het verbouwen van de badkamer heel veel info van internet en forums gehaald, en ik moet eerlijk zeggen: Het is een plaatje geworden.
Alleen zitten we nu met het volgende probleem:
De onderste tegels van de douchekabine beginnen donker te kleuren, en als we gedouched hebben verschijnen er bij verschillende tegels in de douchekabine donkere vlekken van vocht. Een dag later is alles opgedroogd en is het namelijk weer weg. Behalve de vlekken op de onderste tegels, deze worden steeds groter.
Ik baal er ontzettend van, want mijn vriend heeft voor het tegelen vooral in de douchekabine alle wanden voorbewerkt en in de hoeken met oranje smeersel en afdichtmateriaal alles waterdicht gemaakt.
Wat zou dit kunnen zijn en hoe kunnen we dit oplossen?
Ik voel er weinig voor alles opnieuw te voegen, ben net blij dat de badkamer na 3 mnd klaar is...
Iemand tips of advies?
Groetjes Annita
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Tjabbi
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 juni 2009 21:03 #2
door Tjabbi
Beantwoord door Tjabbi in topic vocht in tegels
Hallo!
Er is toch wel iemand die mij er meer over kan vertellen?!
Ik zie tot mijn grote angst nu gebeuren dat mijn badkamer opnieuw betegeld moet worden! of niet.....?
WIE HELPT MIJ???
Annita
Er is toch wel iemand die mij er meer over kan vertellen?!
Ik zie tot mijn grote angst nu gebeuren dat mijn badkamer opnieuw betegeld moet worden! of niet.....?
WIE HELPT MIJ???
Annita
- Jungle
-
- Platinum Boarder
-
15 juni 2009 04:33 #3
door Jungle
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Beantwoord door Jungle in topic vocht in tegels
Laat er eens een vakman bij komen.
I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.
Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden