FANtv-nl-logo-mobile

douchegoot van I-Drain

• swassenberg
  • swassenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03 juni 2009 19:53 #1 door swassenberg
douchegoot van I-Drain werd gestart door swassenberg
Beste mensen wij zouden graag een badkamer willen verbouwen, bubbelbad eruit en inloopdouche erin. Maar hiervoor hebben we een
vloergoot nodig. We kunnen hier kiezen uit verschillende merken quickdrain, easydrain enz. Maar tegelhandel adviseerde een I-drain van 800mm.
Maar dit blijkt een vrij onbekend, of nieuw merk te zijn.
Vraag heeft hier iemand ervaring met het inbouwen van deze drain, en wat is de lekkage gevoeligheid van deze goot (drain).

jesse

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03 juni 2009 20:50 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic douchegoot van I-Drain
Klinkt wel goed:

De capaciteit van I-drain bedraagt 26 liter. Een schema voor capaciteitsverliezen – als gevolg van onvermijdelijke bochten in het afvoersysteem – wordt meegeleverd. Zo kan de verminderde capaciteit op elk moment worden berekend en opgevolgd. Lekken zijn een van de voornaamste zorgen bij afvoersystemen. Dankzij de geïntegreerde waterdichting van I-drain behoort die zorg voortaan tot het verleden.

Een waterwerende mat wordt machinaal aan de drain verlijmd en zorgt voor een
waterdichte overgang tussen drain en muur, en tussen drain en chape. Om hoeken – erg lekgevoelige plekken – te verzegelen, wordt I-drain geleverd met hoekprofelen in harde kunststof.
I-drain blinkt uit door zijn fexibele eigenschappen en presteert optimaal op elke plek: tegen de muur of
aan de deur. Bovendien is de drain uitgerust met een in hoogte verstelbaar rooster, waardoor het systeem
elke tegeldikte aankan. I-drain past gegarandeerd, om welke plaats of toepassing het ook gaat. En dankzij
het unieke en intelligente koppelsysteem is elke drainlengte onmiddellijk leverbaar (per 10 cm vanaf 60 cm). Ook voor hoeken van 90 graden is een aangepaste koppeling verkrijgbaar.

Dankzij het uitneembare waterslot (3 of 5 cm) is de afvoergoot van I-drain eenvoudig schoon te maken.
Bovendien werd het slot uitvoerig getest en EN1253 gekeurd en geslaagd bevonden. Om maximale hygiëne te verzekeren en opstoppingen te vermijden, is I-drain uitgerust met een haarvangroostertje dat lange haren opvangt.
De I-Drain is leverbaar vanaf half mei 2009

Meer info: hier cobra2009-06-03 22:51:10

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• swassenberg
  • swassenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
03 juni 2009 21:55 #3 door swassenberg
Beantwoord door swassenberg in topic douchegoot van I-Drain
ja okey dat had ik ook gevonden, specs zijn goed maar volgende probleem heb ik.

www.idrain.nl en www.idrain.be gaat naar easydrain

www.i-drain.com of www.i-drain.be gaat naar bovengenoemde goot .

het betreft inderderdaad getoonde plaatje en specs. komt deze drain dus van easy drain onder een andere naam ???.

En is er mischien iemand die de goot heeft geinstalleerd. jesse-g2009-06-04 00:12:21

jesse

Lees meer
05 aug 2009 14:51 #4 door Rotterdam
Beantwoord door Rotterdam in topic douchegoot van I-Drain
Beste,

Toevallig ben ik als marketingmedewerker van I-drain op dit bericht terechtgekomen

Allereerst kan ik u duidelijk melden dat wij geen affiniteit hebben met easydrain, I-drain is een volledig autonoom product.
Het is zo dat u op die sites nu ook niet meer valselijk worden doorgestuurd wij proberen deze asap aan te passen om naar www.i-drain.com door te sturen.

Voor vragen e.d. kan u natuurlijk ook steeds rechtstreeks met ons contact opnemen, alle gegevens staan op onze website www.i-drain.com
U (of andere personen natuurlijk) kunnen ook gebruik maken van de mogelijkheid mij persoonlijke berichten te sturen.

ps Cobra bedankt voor de positieve woorden over ons product

Lees meer
05 aug 2009 15:04 #5 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic douchegoot van I-Drain
graag gedaan.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

Tijd voor maken pagina: 0.206 seconden