FANtv-nl-logo-mobile

Verrstopte afvoer douche

• Underdog
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 juli 2009 15:53 #1 door Underdog
Verrstopte afvoer douche werd gestart door Underdog
Hoi, heb het volgende probleem, mijn douche put loopt zeer langzaam leeg, en kan zodoende slechts 4 minuten douchen voordat mn douchebak overstroomt. Alle afvoeren borrelen trouwens wanneer ik ergen met water bezig ben.

Situatie badkamer: Ik heb een wastafel, Toilet, wasmachine en douche. Was machine en toilet geven geen problemen. Wastafel loopt ook niet echt best. Heb het volgende ondernomen:
  • vloeibare ontstopper
  • soda met heet water
  • zelf door geveerd
  • onstop dienst gebeld, deze heeft via de wastafel afvoer 10 meter doorgeveerd
  • Beluchter geplaatst achter sifon douchebak
  • Met tuinslang door proberen te spuiten (dmv handoek buis dicht proberen te houden)

En uiteraard ook nog met zo'n plopper (steel met rood rubbber ding) aan de sjeng geweest.

Aleen nadat de onstop service was geweest heeft de afvoer het weer een week gedaan Helaas was het daarna weer bal. Heb vervolgens bij mijn buren gevraag of zij ook last hebben van verstopping, blijkt niet zo te zijn. Echter als wij met de plopper aan de gang gaan horen de buren in hun leidingen geborrel. Bizarre is dat ie 2 maanden gelden nog als een zonnetje doorliep, niks aan de hand. Wellicht een belangrijk punt, heb een huis uit 1939, badkamer is door vorige eigenaar gerenoveerd, pvc ledingen liggen in de badkamer, weet alleen niet exact waar. Verder ligt er naast het huis zon rioolput , en die zit ramvol met zand bladeren etc etc.

Ben eigenlijk redelijk ten einde raad, voordat ik weer een professional inschakel die aardig aan de prijs is dacht ik, laat ik eens een een post plaatsen. Hoop op reacties.

Alvast hartelijk dank!

Robrjadamen2009-07-04 17:55:24

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04 juli 2009 15:59 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Verrstopte afvoer douche
Waarom heeft dat ontstoppingsbedrijf maar 10 meter gedaan, en niet gelijk door naar het hoofdriool. Kost wel meer, maar nu moeten ze weer komen, en heb je weer voorrijkosten( inclusief de 1e 10 meter. )
Je hebt ergens een verstopping zitten. En zo te lezen na de 1e 10 meter.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• Underdog
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
04 juli 2009 17:52 #3 door Underdog
Beantwoord door Underdog in topic Verrstopte afvoer douche
Ja Cobra, daar heb je idd gelijk in, blijkbaar was het niet echt een onstoppingsbedrijf met verstand van zaken.

Tijd voor maken pagina: 0.163 seconden