- Ontvangen bedankjes 0
Toilet spoelt te hard door
- M.Wetters
-
- Platinum Boarder
-
Minder
Lees meer
18 aug 2009 19:31 #11
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Toilet spoelt te hard door
Hierboven heb ik niet echt eenduidig kunnen beoordelen of de standleiding nou wel of niet naar boven doorloopt, enkel dat er bij het toilet geen buis omhoog te zien is. Er zou evt. best een standleiding richting dak kunnen lopen, dat kan ik van hieruit niet zo goed zien.
Als je zelf een beluchter wilt plaatsen, doe het dan daar waar de onderdruk ontstaat, dus tussen de wc-pot en de standleiding zou ik zeggen. Aan de andere kant, je zou 'm ook kunnen plaatsen voor de sifon die leeggetrokken wordt.
P.S. een onderzoekje op het dak onder de dakpannen (indien van toepassing) zou ook een optie zijn. Als je dat zelf niet aandurft kun je vast een schoorsteenveger zo gek krijgen, die rennen over het dak dat je er haast bang van wordt.
EdP2009-08-18 21:34:44
Als je zelf een beluchter wilt plaatsen, doe het dan daar waar de onderdruk ontstaat, dus tussen de wc-pot en de standleiding zou ik zeggen. Aan de andere kant, je zou 'm ook kunnen plaatsen voor de sifon die leeggetrokken wordt.
P.S. een onderzoekje op het dak onder de dakpannen (indien van toepassing) zou ook een optie zijn. Als je dat zelf niet aandurft kun je vast een schoorsteenveger zo gek krijgen, die rennen over het dak dat je er haast bang van wordt.
EdP2009-08-18 21:34:44
An error has occurred. Hit any user to continue.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- dmeer
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 aug 2009 21:08 #12
door dmeer
Neen, de buis loopt absoluut niet verder richting het dak, het toilet zelf is het eindpunt (of beginpunt?) van de afvoer.
Beantwoord door dmeer in topic Toilet spoelt te hard door
EdP schreef : Er zou evt. best een standleiding richting dak kunnen lopen, dat kan ik van hieruit niet zo goed zien.
Neen, de buis loopt absoluut niet verder richting het dak, het toilet zelf is het eindpunt (of beginpunt?) van de afvoer.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.137 seconden