- Ontvangen bedankjes 0
Danfoss thermostaatkraan inregelen
- xuwenli200888
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
08 dec 2009 10:05 #1
door xuwenli200888
Danfoss thermostaatkraan inregelen werd gestart door xuwenli200888
Ik heb in mijn badkamer een designradiator met een Danfoss thermostaatkraan. Volgens een leveringslijst van Brugman het VHXRCH model. Merk Ben. De kraan is aan de onderkant van de radiator gemonteerd. Tegenover de thermostaatknop, aan de andere kant van het blok, bevindt zich een inbusboutje.
Ik krijg de badkamer niet voldoende warm. Kan ik iets regelen met die inbus? Ik kan er aan draaien maar hij "komt er niet uit of gaat er niet in". Het lijkt er op dat er in één omwenteling iets geregeld wordt, maar ik weet niet wat.
Geen documentatie beschikbaar.
De andere radiatoren in de woning doen we altijd bijna dicht als we de badkamer willen opwarmen.
De capaciteit van de radiator zou voldoende moeten zijn voor de inhoud van de badkamer.
KvH
Ik krijg de badkamer niet voldoende warm. Kan ik iets regelen met die inbus? Ik kan er aan draaien maar hij "komt er niet uit of gaat er niet in". Het lijkt er op dat er in één omwenteling iets geregeld wordt, maar ik weet niet wat.
Geen documentatie beschikbaar.
De andere radiatoren in de woning doen we altijd bijna dicht als we de badkamer willen opwarmen.
De capaciteit van de radiator zou voldoende moeten zijn voor de inhoud van de badkamer.
KvH
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.128 seconden