FANtv-nl-logo-mobile

quickdrain vraag

• bobdebouwer
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
15 dec 2009 18:37 #1 door bobdebouwer
quickdrain vraag werd gestart door bobdebouwer
Hallo,

Ik heb een vraagje over de quickdrain; wij wonen sinds 1 maan in ons nieuwbouwhuis...de badkamer is geplaatst inclusief een quickdrain...erg mooi allemaal, maar nu ruiken we steeds een rioollucht en ik heb t idee dat t door die drain komt....

vraag me dus af hebben meer mensen dit die een quickdrain hebben en wat kan je eraan doen? het rubberdekseltje zit gewoon goed dicht...en je ruikt de lucht al een paar uurtjes nadat we gedouchet hebben....

Help ben dr niet blij mee....[img]smileys/smiley5.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16 dec 2009 16:16 #2 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic quickdrain vraag
Kan het zijn dat die geur komt na doortrekken van een wc?
Ik veronderstel wel dat er een sifon is toegepast, anders ruik je direct onraad.

An error has occurred. Hit any user to continue.

• bobdebouwer
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
27 dec 2009 18:27 #3 door bobdebouwer
Beantwoord door bobdebouwer in topic quickdrain vraag
het is niet na doortrekken van de wc...
je ruikt het pas als ongeveer 12 uur de douche niet heeft aangestaan...kennelijk zakt dat waterpieil dan in die drain waardoor er door die gaten aan de zijkant toch wat lucht uitkomt...maar hoe kan dat? ik geloof dat de afvoerpipen vande douche niet op die van de wc zit aangesloten maar samen met die van het bad...?

help want ik zie het niet zitten om steeds weer de douche ff aan te moeten doen om die geur te voorkomen...en die aannemer is ook echt zo onwijs traag en we hebben ook al alles betaald aan hem:S

Lees meer
27 dec 2009 21:30 #4 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic quickdrain vraag
Hmmm ... aangelegd door een aannemer en het geeft rioollucht...
Dit zal die aannemer toch echt moeten oplossen lijkt mij.
Hij weet als geen ander of er wel of niet een sifon in zit, hoe het met afschot en beluchting zit.

Het is duidelijk dat hij een klus heeft opgeleverd die niet aan de verwachtingen voldoet die je daaraan mag stellen, n.l. dat je niet steeds na 12 uur het riool ruikt. Stel je 's voor dat je een weekendje weg gaat, laat staan 3 weken op vakantie!

An error has occurred. Hit any user to continue.

Lees meer
26 jan 2010 15:23 #5 door EdEE
Beantwoord door EdEE in topic quickdrain vraag
Loopt er niet toevallig een verwarmingsbuis of warmwaterleiding onder de drain door? Die kunnen ervoor zorgen dat de stankafsluiting opdroogt en toch gaat stinken.

Groeten,

Marcel

Tijd voor maken pagina: 0.178 seconden

© FANtv.nl