- Ontvangen bedankjes 0
Zelf maken regendouche
- rplender
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
14 jan 2010 19:01 #1
door rplender
Zelf maken regendouche werd gestart door rplender
Hey hallo, even een vraag.
Op diverse sites zie ik van die mooie regen douches die bestaan uit een rechthoekige "douchekop"met heel veel gaatjes. Vind ik een mooi systeem, alleen ik ga echt geen 1100 Euro voor een douchekop betalen. Nou wil het toeval dat ik vrij aardig kan lassen en ik dus gewoon zelf zo'n kop wil maken. Alleen vraag ik me af of er in die , reeds bestaande, douchekop een systeem zit om het water evenwijdig te verdelen over alle gaatjes? Of plemp je dat ding gewoon vol water en het komt er overal evenveel water uit?
Ik hoor het graag....
Op diverse sites zie ik van die mooie regen douches die bestaan uit een rechthoekige "douchekop"met heel veel gaatjes. Vind ik een mooi systeem, alleen ik ga echt geen 1100 Euro voor een douchekop betalen. Nou wil het toeval dat ik vrij aardig kan lassen en ik dus gewoon zelf zo'n kop wil maken. Alleen vraag ik me af of er in die , reeds bestaande, douchekop een systeem zit om het water evenwijdig te verdelen over alle gaatjes? Of plemp je dat ding gewoon vol water en het komt er overal evenveel water uit?
Ik hoor het graag....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Harrie-Bours
-
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 jan 2010 05:02 #2
door Harrie-Bours
Google, je beste vriend op internet!
Beantwoord door Harrie-Bours in topic Zelf maken regendouche
Enkele weken terug in Eigen huis en tuin werd ook zo'n poging ondernomen, hier werd een koperbuis in een cirkel gebogen en werden gaatjes in geboord.
Voorzover ze lieten zien kwam het water hier mondjesmaat, maar wel gelijkmatig uit. Echter lang niet het resultaat van een echte 'regendouche'
Misschien dat je hier wat over terug kunt vinden..
Voorzover ze lieten zien kwam het water hier mondjesmaat, maar wel gelijkmatig uit. Echter lang niet het resultaat van een echte 'regendouche'
Misschien dat je hier wat over terug kunt vinden..
Google, je beste vriend op internet!
- rplender
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
15 jan 2010 18:07 #3
door rplender
Beantwoord door rplender in topic Zelf maken regendouche
He thnx, ik wil eigenlijk zo'n rechthoekige kop maken van RVS. en idd het volume dat eruit komt is nog wel een heikel punt als het te weinig is laat ik het maar zitten denk ik.
- Herman
- Bezoeker
-
16 jan 2010 17:19 #4
door Herman
Beantwoord door Herman in topic Zelf maken regendouche
Gewoon maken. Koop desnoods een goedkope douchekop, en gebruik daar de rubberen uitloopjes van (antikalk).
De kop kan je gewoon hol uitvoeren. Hooguit dat als je de douche uitzet, je nog een tijdje een straaltje uit de kop krijgt.
De kop kan je gewoon hol uitvoeren. Hooguit dat als je de douche uitzet, je nog een tijdje een straaltje uit de kop krijgt.
Tijd voor maken pagina: 0.167 seconden