- Ontvangen bedankjes 0
vrijstaand bad van corian kopen en plaatsen
- peterz
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
02 feb 2010 11:10 #1
door peterz
vrijstaand bad van corian kopen en plaatsen werd gestart door peterz
ik en mijn vrouw zijn al een tijdje op zoek naar een vrijstaand bad van CORIAN. Wij hebben dit op de woonbeurs van 2008 gezien en waren meteen verliefd op dit mooie materiaal.
Nu zijn we terecht gekomen bij winkels waar Boffi en Agape verkocht worden, maar deze baden blijken zo duur te zijn dat dat niet binnen ons budget past.
Weet iemand of er nog andere merken bestaan die dit (zij het dan wat goedkoper) aanbieden of dat er misschien een ander materiaal is dat hier op lijkt en iets minder prijzig is?
Voor een normaal kunstof bad willen we echt niet gaan, dat vinden we echt te plastic overkomen en steen is te zwaar om in onze badkamer op de eerste verdieping te plaatsen.
Hopelijk heeft iemand meer ervaring met dit soort baden en kan deze me meteen ook vertellen of deze baden gemakkelijk te plaatsen zijn.
Bedankt!
Nu zijn we terecht gekomen bij winkels waar Boffi en Agape verkocht worden, maar deze baden blijken zo duur te zijn dat dat niet binnen ons budget past.
Weet iemand of er nog andere merken bestaan die dit (zij het dan wat goedkoper) aanbieden of dat er misschien een ander materiaal is dat hier op lijkt en iets minder prijzig is?
Voor een normaal kunstof bad willen we echt niet gaan, dat vinden we echt te plastic overkomen en steen is te zwaar om in onze badkamer op de eerste verdieping te plaatsen.
Hopelijk heeft iemand meer ervaring met dit soort baden en kan deze me meteen ook vertellen of deze baden gemakkelijk te plaatsen zijn.
Bedankt!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Ontoriideorry
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 juni 2010 07:09 #2
door Ontoriideorry
Beantwoord door Ontoriideorry in topic vrijstaand bad van corian kopen en plaatsen
Ja, wij hadden precies hetzelfde probleem om een goed alternatief te vinden voor de corian of composiet vrijstaande baden.
Wij zijn echter bij www.sanitairvoorweinig.nl uitgekomen.
Wij zijn erg tevreden over de service en kwaliteit.
Wij zijn echter bij www.sanitairvoorweinig.nl uitgekomen.
Wij zijn erg tevreden over de service en kwaliteit.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.152 seconden