boren in granietenvloer
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
20 feb 2003 08:52 #1
door Guests
boren in granietenvloer werd gestart door Guests
Om de voorzetwand van mijn nieuwe bad vast te zetten wordt in de handleiding geadviseerd gaten in de vloer te boren. Er ligt een granietenvloer in de badkamer. Ik woon in een huurhuis en ik vraag mij af of dit problemen oplevert als ik het huis verlaat en ik mijn bad moet verwijderen. Kunnen de gaten dan opgevuld worden? En waarmee doe ik dat waterdicht? Heeft iemand andere tips om de voorzetwand aan de vloer vast te zetten? Dank!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- JoWilly
- Bezoeker
-
24 feb 2003 06:51 #2
door JoWilly
Beantwoord door JoWilly in topic boren in granietenvloer
Nadeel van boren is dat je natuurlijk altijd te maken hebt met GATEN!
En graniet da's helemaal vervelend spul.
Weleens gedacht aan lijmen... montagekit of iets dergelijk
Ga naar een bouwmarkt en zie "duizelende" mogelijkheden op het gebied van lijmen. Let op, in jou geval met het ook waterbestendig zijn!
Mocht je later gaan verhuizen, dan kan je het zaakje makkelijk afbreken en de lijmresten wegslijpen/schuren, dit is makkerlijker af te werken dan boorgaten opvullen e.d.
succes
En graniet da's helemaal vervelend spul.
Weleens gedacht aan lijmen... montagekit of iets dergelijk
Ga naar een bouwmarkt en zie "duizelende" mogelijkheden op het gebied van lijmen. Let op, in jou geval met het ook waterbestendig zijn!
Mocht je later gaan verhuizen, dan kan je het zaakje makkelijk afbreken en de lijmresten wegslijpen/schuren, dit is makkerlijker af te werken dan boorgaten opvullen e.d.
succes
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 1.794 seconden