FANtv-nl-logo-mobile

'Zwarte man' boven het doucheraam

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 feb 2003 16:31 #1 door Guests
Ik heb een steeds terugkerend probleem met zwarte uitslag boven het doucheraam. Een ventilatieprobleem kan het niet zijn, want het doucheraam staat de hele dag open. Ik heb meer het idee dat het vochtuitslag is wat vanuit de spouwmuur komt en hele vervelende plekken geeft op de binnenmuur. Ik ben het beu om iedere twee maanden te moeten schilderen, dus heeft iemand een permanente oplossing voor me? Alvast heel erg bedankt. Ik word er echt hopeloos van.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• bert165
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 mrt 2003 08:04 #2 door bert165
Beantwoord door bert165 in topic 'Zwarte man' boven het doucheraam
IK heb zelf met deze klacht heel goede resultaten bereikt met klinklare bleekwater,dus niet verdund. Ik had ook een hele wand in de douche die steeds zwart uisloeg,en dat komt door de schimmel die in de muur zit. Ik heb een oude afwas fles genomen met zo`n doserings spuit erop,die gevuld met bleekwater en dan op de plekken spuiten waar de schimmelplekken zitten.En nog iets pas op voor je kleding en ogen en inademen [een mondkapje is het beste] en oude kleding voor de spatten.
Groetjes bert

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 mrt 2003 15:53 #3 door Guests
Beantwoord door Guests in topic 'Zwarte man' boven het doucheraam
U kunt het vocht probleem oplossen door een ventilator.
U zegt, dat u een raam openzet, het probleem hierbij kan zijn dat u in plaats van vocht naar buiten wil laten, het echter binnen komt.
door een ventilator te monteren forseert u een lucht stroom naar buiten.
Hierdoor kan u probleem worden opgelost

Tijd voor maken pagina: 0.169 seconden