wastafel
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
01 apr 2003 13:37 #1
door Guests
wastafel werd gestart door Guests
ik heb een wastafel op mijn kamer en nu zou ik daar graag een kast onder hebben, ik wil alleen niet zo'n kant en klare kast die je over de afvoerpijp schuift.. ik wil het liefst een kast die netjes aansluit op de wastafel maar helaas kan ik hier nergens een bouwtekening van vinden. zou iemand mij kunnen helpen..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- bert165
- Bezoeker
07 apr 2003 14:22 #2
door bert165
Beantwoord door bert165 in topic wastafel
Rob ik kan je ook niet aan een tekening helpen maar dat is ook heel moeilijk want wat voor een wqsbak heb je ne hoe hoog staat hij van de grond.
Nu zeg je daar zijn standaard maten voor ,maar ja er wordt nog weleens afgeweken van die maten. Het beste kan je zelf de maten nemen van je wasbak door er een vel dun karton op de wasbak te leggen[wel even een stukje er uithalen waar de kranen zitten]en hem van onder af aftetekenen en dan is het aan jou of je de kast gelijk met de bovenkant wil houden dan kan je de maten aanhouden of wat lager maar dan moet je hem wat kleiner uitzagen en dan is het aan jou of je er nog een plank in wil maken of niet en dan kan je kiezen voor piano scharnier of keukenkast scharnieren de een is makelijk en de ander wat moeilijker.Ik wens je veel succes en de groetjes BERT
Nu zeg je daar zijn standaard maten voor ,maar ja er wordt nog weleens afgeweken van die maten. Het beste kan je zelf de maten nemen van je wasbak door er een vel dun karton op de wasbak te leggen[wel even een stukje er uithalen waar de kranen zitten]en hem van onder af aftetekenen en dan is het aan jou of je de kast gelijk met de bovenkant wil houden dan kan je de maten aanhouden of wat lager maar dan moet je hem wat kleiner uitzagen en dan is het aan jou of je er nog een plank in wil maken of niet en dan kan je kiezen voor piano scharnier of keukenkast scharnieren de een is makelijk en de ander wat moeilijker.Ik wens je veel succes en de groetjes BERT
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
12 apr 2003 21:59 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic wastafel
wat dacht je van een kant en klaar gekochte kast, eventueel tweedehands, kijk op vergelijk.nl en daar de wastafel inbouwen, de hoogte kun je aanpassen door er bv. hogere of lagere poten onder te zetten.
Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden