FANtv-nl-logo-mobile

alternatief voor tegels op badkamerwand

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
26 apr 2003 20:30 #1 door Guests
alternatief voor tegels op badkamerwand werd gestart door Guests
wij zoeken een alternatief voor de badkamerwanden. Eigenlijk gebruiken we liever geen tegels. Wie heeft zijn of haar badkamerwanden op een andere manier bewerkt en hoe? Graag je antwoord

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 apr 2003 15:18 #2 door Guests
Beantwoord door Guests in topic alternatief voor tegels op badkamerwand
je kan ook badkamer schroten nemen,dat ziet er heel mooi uit maar het is alleen heel erg duur vind ik,dus ik raad je aan om toch tegels te nemen.

groetjes jan

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 apr 2003 19:23 #3 door Guests
Dag,
ik heb laatst in een tijdschrift gelezen dat men een badkamer een nostalgisch tintje gaf met hout op de wand. Men had daartoe watervast verlijmd multimplex gebruikt. Dat moet rondom meerdere malen in de lak worden gezet om rotting te voorkomen. Tevens moeten de tengels verspringend worden aangebracht zodat luchtcirculatie achter de panelen mogelijk blijft. Al met al was vreselijk bewerkelijk dus. En ik denk uiteindelijk ook niet al te duurzaam. Zou toch meer ernstig aan tegels gaan denken. Zijn tegenwoordig zo waanzinnig veel mogelijkheden. Kijk eens bij een groothandel. Suc6

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 mei 2003 13:11 #4 door Guests
Wij hebben Balaflex (soort Vinyl) op de wanden. Tegenwoordig heet dit ws.Baladur.
Al 18 jaar tot volle tevredenheid. Dit wordt naadloos bevestigd en is heel makkelijk schoon te houden.

Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden