FANtv-nl-logo-mobile

HANGEND TOILET

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2002 18:10 #1 door Guests
HANGEND TOILET werd gestart door Guests
Hallo ik heb een vraagje,ik wil een hangend toilet plaatsen op mijn w.c.,ik heb nu `n gewone toilet met de afvoer aan de onderkant,hoe moet ik te werk gaan?hoe sluit ik de afvoer van het hangend tiolet aan op bestaande afvoer?moet ik daarvoor `n sluif hakken(betonnen vloer) en daar de afvoer dan inleggen,om hem dan vervolgens weer dicht te tegelen??

graag wat tips,
alvast bedankt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 feb 2002 08:37 #2 door Guests
Beantwoord door Guests in topic HANGEND TOILET
Onder het menu "Werkplaats" en dan Archief staat uitleg met video over het plaatsen van een hangend toilet. Hopelijk vind je hier voldoende info!

Suc6!

• Herman
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 feb 2002 13:32 #3 door Herman
Beantwoord door Herman in topic HANGEND TOILET
En dat is nou net het trieste van het verhaal: De omschrijvingen zijn zodanig sumier, dat werkelijk alleen de grote lijn belicht wordt. Het is zelfs zo dat in de fotoserie de aansluiting met het riool gemakshalve vergeten wordt.

Ik begrijp enorm goed dat op TV de zendtijd erg beperkt is, maar ik vind het te kort door de bocht om op internet het geheel NOG sumierder te behandelen. Internet is nu juist het medium van de onbegrensde mogelijkheden. Schijfruimte mag geen probleem zijn, technische mogelijkheden ook niet. De combinatie zou veel beter zijn als op TV een grove inleiding en een sumiere handleiding werd gegeven (in geval van het toilet) of een nader sumier verhaal (zoals de sloop-actie van de woonkamer van Bob, bijv, en op Internet het hele verhaal, met closeups van de problemen welke er zijn geweest, de moeilijkheden, en gewoon simpele tips, welke het klusser-leven makkelijker maken zoals het gebruik van wat zeepsop om de boel makkelijker te monteren.

Het gaat dus te kort om naar het archief te verwijzen, aangezien daar slechts een paar regels tekst en een paar plaatjes op miniatuurformaat aanwezig zijn, en een filmpje waar ik mij niet aan gewaagd heb met een analoge pay-per-minute lijn.

hmmm, het verhaal gaat nu zodanig naar de discussiekant toe, dat ik de boel daar ook maar even neerzet.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 feb 2002 20:30 #4 door Guests
jhonnie heb je al tips gekregen over het hangend toilet zo ja had je er iets aan?

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 feb 2002 05:29 #5 door Guests
Hoi,
nee ik heb nog geen tips gekregen,wel ben ik het met Herman eens.
Betreft het waterkraantje,het mooiste is dat je die ook wegwerkt in het achterwandje toch?,maar is het dan niet verstandig om `n soort luikje te maken om erbij te kunnen?

ik sta altijd open voor wat tips,hoe ik te werk moet gaan.

Groeten van Jonny.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 feb 2002 14:11 #6 door Guests
Zorg er dus eerst voor dat de afvoer onder het inbouwraam komt, dit is makkelijk te verleggen met pvc buizen, zodra je dat dus hebt gedaan besvetig je in het oude gat eronder een stuk betontriplex en stort dit gat vol met cement, dan is dat gat weg, dan kan je gewoon verder met aansluiten.
Meer informatie?? mail me op

M.vr.gr.

Marijn
Verkoopmedewerker bouwmarkt afd. Sanitair

• hktz
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 feb 2002 16:48 #7 door hktz
Beantwoord door hktz in topic HANGEND TOILET
Het kraantje is toegangkelijk via de spoelknop. Je hoeft geen speciaal luikje te maken

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 mrt 2002 08:01 #8 door Guests
allemaal bedankt, ik denk dat het gaat lukken,

groetjes Jonny

Tijd voor maken pagina: 0.202 seconden