FANtv-nl-logo-mobile

strips voor gipsplaten??

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
27 sept 2002 20:42 #1 door Guests
strips voor gipsplaten?? werd gestart door Guests
omdat wij een oud huis in portugal hebben waar je niets de muur inkrijgt, want dan vallen er meteen gaten in, willen we voorzetwanden maken van gipsplaat, nu schijnt er een profiel op de markt te zijn waar je de gipsplaat tussen kan zetten, wie weet waar dat te koop is??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 okt 2002 13:38 #2 door Guests
Beantwoord door Guests in topic strips voor gipsplaten??
Ik ken dat systeem dat jullie noemen niet. Ik neem aan dat jullie geen regelwerk willen plaatsen daar er dan gaten in de muur vallen en de regels niet blijven zitten. Lijkt mij overigens een niet echt sterk muurtje, maar dat erzijde. Bij mijn weten echter bestaat er nog een systeem van voorzetwanden plaatsen. Nml. gewoon met een soort "specie" (excuseer mij voor het woord, daar ik het origineel vergeten ben). Hier en daar een grote kwak op het gips bord en tegen de muur met de boel. Bedenk wel dat je een lijntje moeten hebben welke ervoor zorgt dat je de muur exact waterpas stelt, daar je met meerdere gipsplaten moet werken. Nog een voorwaarde is dat de ondergrond zich bindt aan de "specie".,

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 okt 2002 12:05 #3 door Guests
Beantwoord door Guests in topic strips voor gipsplaten??
klik nu een op verbouwing, volgens mij is Dennis nu met die profielen bezig daar kun je gips in plaatsen en/of bevestigen die hebben wij oo op het werk als wanden.

Tijd voor maken pagina: 0.582 seconden

© FANtv.nl