FANtv-nl-logo-mobile

Whirlpool Badenmarkt

• selleke
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
05 mrt 2006 07:49 #1 door selleke
Whirlpool Badenmarkt werd gestart door selleke
Heeft iemand ervaring met een whirlpool van de
Badenmarkt in Emmeloord? Graag zou ik willen weten of dit kwalitatief
wel een goede whirlpool is. Ik zit in dubio tussen een gewoon bad en
een kant en klare whirlpool, maar wil geen miskoop doen. Het merk is
Oceana, type Livorno.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08 mrt 2006 16:47 #2 door Danos
Beantwoord door Danos in topic Whirlpool Badenmarkt
Ik had me bad daar ook eerst willen kopen, aangezien de prijzen er wel leuk uitzagen. Maar toen ik in die winkel kwam in rotterdam, zag ik prijzen staan van VAN € 13.999,- voor € 3.999,-.

Nou zeggen ze dat ze direct aan de consument leveren, wat ik kan begrijpen maar dan nog 10000 euro verschil vind ik een beetje veel.

Daarnaast vond ik de kwaliteit nou niet om naar huis te schrijven, allemaal van dat goedkope plastic spul. Ik ging daar in zo'n stoomcabine staan, dacht dat die hele cabine in zou storten zo degelijk ging het heen en weer [img]smileys/smiley36.gif[/img].

Dus als je een beetje goedkoop wil en goed spul. Kan je altijd nog naar de Sanidump (beetje onderhandelen). Je eigen bad uitkiezen en eigen systeem. en service is ook goed.

Lees meer
11 mrt 2006 17:03 #3 door Lorrelau
Beantwoord door Lorrelau in topic Whirlpool Badenmarkt
badenmarkt.

hoihoi wij hebben in emmeloord een 3 persoons rond bad gekocht en voldoet uitermate goed. was voor ons geen probleem.

sucses

een dag niet geklust......geeft achterstand

Lees meer
31 mei 2006 13:09 #4 door yorart
Beantwoord door yorart in topic Whirlpool Badenmarkt
Hallo,als je een cabine koopt moet je wel even naar de verpakking informeren.Je krijgt er nl een kist van rond de 2 bij 2m gratis bij.Toen ik belde wat hier de bedoeling van was waren ze ineens niet meer zo vriendelijk als toen we de stoomcabine kochten.Ik zei dat ik dit niet gebruikelijk vond,tegenwoordig als je iets geleverd krijgt nemen ze de verpakking immers mee.De verkoper had duidelijk geen zin in het inmiddels kwade telefoontje van mij en gooide promt de telefoon op. [img]smileys/smiley7.gif[/img] Het is dus toch aan te bevelen om iets meer uit te geven en dan service te krijgen als er een probleem is.

jewel

• willem.s
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 mei 2006 16:24 #5 door willem.s
Beantwoord door willem.s in topic Whirlpool Badenmarkt
Waarom zou het gebruikelijk zijn dat ze verpakking mee retour nemen?

Misschien was de manier van "vragen"niet zo vriendelijk, anders hadden ze het misschien wél gedaan !!

w.

Lees meer
31 mei 2006 20:09 #6 door Lorrelau
Beantwoord door Lorrelau in topic Whirlpool Badenmarkt
wij hadden ook een mega verpakking voor ons bad. zeer goed te gebruiken voor de vuurkorf[img]smileys/smiley2.gif[/img]

een dag niet geklust......geeft achterstand

Lees meer
06 okt 2007 21:26 #7 door gerrit_
Beantwoord door gerrit_ in topic Whirlpool Badenmarkt
Als ik dit lees....denk ik van welke wereld ben je....!

Hoe vaak krijg je het voor elkaar dat de verpakking weer retour gaat? Echt de omgekeerde wereld...verwacht je dat ook van de verpakking om je nieuwe tv? Of die van je pak melk???

En praktisch gezien...moet de chauffeur eerst wachten dat je hem uitgepakt hebt en dan de rotzooi meenemen? Of gewoon even terug komen?

Dat er vreemd is gereageerd snap ik, waarschijnlijk is daar de telefoon met veel onbegrip er per ongeluk op gegooid....

En ik heb trouwens prima ervaringen met badenmarkt. Mijn zwager heeft me geholpen en was allemaal goed te doen!

Groetjes....

Mark

Lees meer
02 mrt 2010 17:13 #8 door ruud909
Beantwoord door ruud909 in topic Whirlpool Badenmarkt
Ik heb onlangs een stoomcabine uitgezocht bij de badenmarkt. Ik heb toen mijn maten van mijn badkamer doorgeven aan hun. De verkoper zei me toen dat het plaatsen van de cabine ging lukken. Voor de zekerheid had hij toen Stobatec, het bedrijf dat komt plaatsen gebeld en ook zij gaven groen licht om de cabine te plaatsen. Ik heb onlangs de leidingen in laten frasen en ook heb ik een cw4 ketel aan geschaft omdat deze vereist is bij een stoomcabine.

Vd week stond Stobatec met de stoomcabine voor de deur. Ze vertelde mij dat ze de cabine niet geplaatst kon worden omdat ze te weinig werkruimte hadden.

Vervolgens hebben ze de cabine retour genomen en heb ik via een mail mijn geld terug moeten vragen omdat de directie telefonisch niet te benaderen is en dat dit via de mail moet. Erg onpersoonlijk en al zeg ik het zelf.

MAAAAR het mooiste van het verhaal is dat ik mijn geld niet van ze terug krijg. Tevens heb ik al denk ik het zelf recht op een schadevergoeding van de gemaakte voorbereidingskosten. Ook hier willen ze niets van weten.
En weet je wat de reden is..... ze zeggen dat het uiteindelijk je eigen verantwoording is of het past of niet... Daar ben ik het echt niet mee eens! Mijn badkamer is 210 cm bij 145 cm en ik heb een cabine uitgezocht van 124 x 124 cm. DAn kan ik er toch van uitgaan dat het past??!! Ik weet niet hoeveel cm werkruimte ze nodig hebben.... heel jammer dat de samenwerking zo is gegaan!
pvdh882010-03-02 20:32:02

Lees meer
03 mrt 2010 06:15 #9 door yorart
Beantwoord door yorart in topic Whirlpool Badenmarkt
Hallo,ik was ook niet erg blij met de aftersale-service ivm gratis kist die ik erbij geleverd is.Toen ik hiervoor reclameerde werd de hoorn erop gegooid.De stoomcabine is overigens ook een flop geworden en die ligt inmiddels op het stort.De cabine schimmelde aan alle kanten en omdat ik anti schimmel reiniger gebruikte was de douche niet meer om aan te zien,ook de deuren waren gammel.Na het douchen stonden de deuren altijd open dus daar kon het niet aan liggen.Toen we de cabine hebben gekocht vroeg ik nog hoe deze in onderhoud is.De verkoper zei,heel simpel...1 keer per week insprayen met badkamerreiniger en afspoelen!Ik wens je veel succes met het oplossen van dit geschil.De bademarkt doet alles voor je om iets verkocht te krijgen maar garantie heb je tot aan de voordeur.

jewel

Tijd voor maken pagina: 0.256 seconden

© FANtv.nl