FANtv-nl-logo-mobile

borrelde afvoer

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 nov 2002 20:57 #1 door Guests
borrelde afvoer werd gestart door Guests
Elke afvoer bij mij in huis borreld als deze leegloopt. Zo borreld de wastafel als deze vol met water staat en deze dan bijna leeg gelopen is, of borrled de gootsteen in de keuken als de wasmachine aan het einde van leegpompen is ( deze staat op de zelfde leiding als de keuken ). Idem met de vaatwasser. Met de toiletten heb ik geen probleem. Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 nov 2002 14:15 #2 door Guests
Beantwoord door Guests in topic borrelde afvoer
Wat je zou kunnen doen is op elke afvoer een apart ontluchtingsventiel aanbrengen. Ze hebben een doorsnede van 32 mm en als je een T sok tussen je bestaande leiding maakt met daarop zo n ontluchtingsventiel is het probleem waarschijnlijk verholpen. Ze zijn te koop in de bouwmarkt en kosten ongeveer 6 euro. Ik hoop dat je iets hebt aan deze informatie.

• Loodje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 nov 2002 21:33 #3 door Loodje
Beantwoord door Loodje in topic borrelde afvoer
Duidelijk het volgende;

1.Beluchtingsprobleem
2.Vuil in je afvoer leiding.

1.Koop beluchtersifons voor onder je wastafel en keukenbak.
2.Laat je afvoer pijp even doorvrezen of vervang hem gewoon.
Maaromdat je was machine afvoer er ook last van heeft denk ik dat je afvoerbuis naar de verzamel cq standleiding vuil is.Omdat je wasmachineafvoer een open verbinding is en dus genoeg lucht kan aanzuigen.Probeer ook eens je sifon weg te halen van je wasmchine afvoer en dan water erin te lozen en kijk dan of hij dan ook borrelt.Doet ie dat dan heb je een vieze vuile afvoer pijp die je even moet laten reinigen.

Mazzel.

Bewerkt door - Loodje op 16-11-2002 0:38:22

Tijd voor maken pagina: 0.180 seconden

© FANtv.nl