- Ontvangen bedankjes 0
Toilet vermaler
- Marcoklus
- Onderwerp Auteur
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
12 juli 2006 07:39 #1
door Marcoklus
Toilet vermaler werd gestart door Marcoklus
[font="Arial, Helvetica, sans-serif"]Hallo,[/font]
Ik heb even een vraagje: wij hebben een paar maanden geleden een huis gekocht met 2 toilets waarvan eentje een toiletvermaler is. Weet iemand hoe en of je dit soort toilets überhaupt moet onderhouden? Moet je bijv. een keer per jaar iets legen of wat dan ook? Op internet kon ik hier eigenlijk niets over vinden. Alvast bedankt!
Ik heb even een vraagje: wij hebben een paar maanden geleden een huis gekocht met 2 toilets waarvan eentje een toiletvermaler is. Weet iemand hoe en of je dit soort toilets überhaupt moet onderhouden? Moet je bijv. een keer per jaar iets legen of wat dan ook? Op internet kon ik hier eigenlijk niets over vinden. Alvast bedankt!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- laura19
-
- Platinum Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 juli 2006 07:52 #2
door laura19
Aut viam inveniam aut faciam
Beantwoord door laura19 in topic Toilet vermaler
Over toiletvermalers is er al aardig wat gesproken hier op het forum. Als je de zoekfunctie gebruikt, vind je
dit
en
dit
.
Aut viam inveniam aut faciam
- GJC
- Bezoeker
-
12 juli 2006 08:28 #3
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Toilet vermaler
Hier
staat er iets over.GJC38910.4364467593
- hamstertje
-
- Expert Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 juli 2006 22:26 #4
door hamstertje
Gratis adviezen voor bedrijf en partikulier
Beantwoord door hamstertje in topic Toilet vermaler
Haai Daan
zo'n toiletvermaler heet sonibroyeur, hier kom je wel verder mee als je zoekt. Je plaatst deze apparaten als je geen afvoer van 100mm op die plaats kunt krijgen ( door balklaag of iets anders, www.sanitair-online.nl/index.html?lang=nl&target= d324.html )
Je moet er goed opletten dat je geen dopjes of andere harde voorwerpen doorspoelt, kijk even of hij schoon is; eerst stekker eruit en manchet van pot losmaken, buiten openen en schoonspoelen.
verbouwmaat38920.0245601852
zo'n toiletvermaler heet sonibroyeur, hier kom je wel verder mee als je zoekt. Je plaatst deze apparaten als je geen afvoer van 100mm op die plaats kunt krijgen ( door balklaag of iets anders, www.sanitair-online.nl/index.html?lang=nl&target= d324.html )
Je moet er goed opletten dat je geen dopjes of andere harde voorwerpen doorspoelt, kijk even of hij schoon is; eerst stekker eruit en manchet van pot losmaken, buiten openen en schoonspoelen.
verbouwmaat38920.0245601852
Gratis adviezen voor bedrijf en partikulier
- M.Wetters
-
- Platinum Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 juli 2006 21:54 #5
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Toilet vermaler
Ik heb ook zo'n ding in huis, ik kijk er eigenlijk nooit naar om, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de nummers 2 liever op het andere toilet doe, want die vermaler "geeft wel eens wat terug".
An error has occurred. Hit any user to continue.
- kukkel
-
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 juli 2006 06:48 #6
door kukkel
nolloth
Beantwoord door kukkel in topic Toilet vermaler
[font="Arial, Helvetica, sans-serif"] ik vind die vermalers eigenlijk alleen te gebruiken als je geen alternatief heb wat afvoer betreft,als ze stuk gan danis het meestal de condensator die in zit,voor de rest ondingen,en duur in aanschaft,[/font]
nolloth
- damherten
- Fresh Boarder
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 nov 2009 13:52 #7
door damherten
Beantwoord door damherten in topic Toilet vermaler
Tijd voor maken pagina: 0.180 seconden