inbouwreservoir/drukknop
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
19 nov 2002 16:06 #1
door Guests
inbouwreservoir/drukknop werd gestart door Guests
Hoi, de drukknop (merk Schwab) van mijn toilet blijft vaak hangen. De afdekplaat heb ik eral afgehaald, en ik zie nu slecht 2 gele " pinnen met schroefdraad". Eniig idee of ik deze moet stellen of zo, of weet iemand misschien een andere oplossing?. Bedankt voor het meedenken, Patrick
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
20 nov 2002 13:50 #2
door Guests
Beantwoord door Guests in topic inbouwreservoir/drukknop
Hoi,
Hou heeft de U de afdekplaat verwijderd?.
De twee gele geleiders met schroefdraad zijn waarschijnlijk om de afdekplaathouder vast te zetten. Op deze plaat wordt vervolgens de afdekplaat geklikt.
Belangerijk is dat de pen die naar het vlotter mechanisme loopt op de juiste lengte wordt afgesteld. Het blijven hangen van de knop kan te maken hebben dat de afdekplaat niet goed uitgelijnd zit t.o.v vlotter. Wanneer deze schuin zit moet de vlotter teveel kracht verzetten om de plaat terug te duwen.
Hou heeft de U de afdekplaat verwijderd?.
De twee gele geleiders met schroefdraad zijn waarschijnlijk om de afdekplaathouder vast te zetten. Op deze plaat wordt vervolgens de afdekplaat geklikt.
Belangerijk is dat de pen die naar het vlotter mechanisme loopt op de juiste lengte wordt afgesteld. Het blijven hangen van de knop kan te maken hebben dat de afdekplaat niet goed uitgelijnd zit t.o.v vlotter. Wanneer deze schuin zit moet de vlotter teveel kracht verzetten om de plaat terug te duwen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.168 seconden