FANtv-nl-logo-mobile

Eenhandle kraan

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 nov 2002 09:36 #1 door Guests
Eenhandle kraan werd gestart door Guests
Op de wastafel in de badkamer wil ik een eenhandle warm/koudkraan monteren. Echter, ik wil een hoge uitloop en die vind ik niet onder wat als wastafelkraan wordt aangeprezen. Wel zie ik geschikte modellen onder de keukenkranen. Vraag: kan ik een keukenkraan op de wastafel zetten? Verkopers in bouwmarkten zeggen dat het onderscheid niet voor niets wordt gemaakt. Waarin het verschil dan zou zitten heeft niemand me echter duidelijk kunnen/willen maken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Loodje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 nov 2002 15:01 #2 door Loodje
Beantwoord door Loodje in topic Eenhandle kraan
Typisch verkopersonzin.

Je kunt plaatsen wat je wilt.

Bv Wanneer ik voor mijn werk een keukenkraan moet plaatsen met opbouw muurplaten dan komt daar een douchmengkraan op,ondersteboven zodat de aansluiting onder komt en dan gaat de aansluitnippel eruit en komt er een s uitloop op .Of ik plaats hem gewoon en zet er een hele grote uitloop boog op.
Mits de maten kloppen en je gewoon warm op warm zet en koud op koud kan je alles plaatsen waar je maar wilt.Voel je vrij en doe wat je wilt. Geen probleem.
Laat die verkopers maar ratellen.

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 dec 2002 11:31 #3 door Guests
Beantwoord door Guests in topic Eenhandle kraan
Hoi ,

Er zijn wel verschillen tussen een wastafel- en een keukenkraan. Een wastafel kraan heeft een "waste".

Een keuken kraan heeft ook een veel langere uitloop.

Mocht het qua maatvoering (en waste) geen pobleem zijn, is het toepassen van een keukenkraan geen enkel probleem.

Tijd voor maken pagina: 0.147 seconden