FANtv-nl-logo-mobile

Waterbed

• sander77
  • sander77's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
24 mrt 2006 13:07 #1 door sander77
Waterbed werd gestart door sander77
Hallo wij hebben al 15 jaar een waterbed mijn man vind dit heerlijk,[img]smileys/smiley2.gif[/img]maar ik zou zelf liever een gewoon bed hebben,weet iemand of dit te combineren is in een bed?

We willen heel de slaapkamer opknappen,dus zullen er nog wel wat werk aan hebben.Mijn man werk 7 dagen per week en ik zelf werk 4 dagen per week,maar ik ben niet gezond [img]smileys/smiley13.gif[/img]dus kan zelf geen zwaar werk doen.Wie heeft er een hint voor ons?[img]smileys/smiley24.gif[/img]

Groetjes en een fijne dag Annelies

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Marnix
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 mrt 2006 14:00 #2 door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Waterbed
Het is maar net hoe dicht bij je bij elkaar wilt slapen [img]smileys/smiley2.gif[/img]

Het lijkt me dat een losse boxspring voor je zelf (zonder ombouw) best is aan te passen aan het waterbed van je man (ook zonder ombouw).

Lastig lijkt het wel om beiden bedden precies op de juiste hoogte te komen en niet echt een goede overgang van beide bedden te hebben....... Ik neem aan dat een grote dekmatras i.c.m. het waterbed geen optie is?

Lees meer
29 mrt 2006 11:20 #3 door Immie
Beantwoord door Immie in topic Waterbed
Je kan altijd een klusjes man laten komen.

Maar die wil misschien dat bed wel proberen.[img]smileys/smiley17.gif[/img]

Lees meer
31 mrt 2006 13:51 #4 door Ona14
Beantwoord door Ona14 in topic Waterbed
Er bestaan ook watermatrassen zodat de een op een gewone matras kan liggen en de andere op een watermatras.

Deze kunnen in een gewoon bed gelegd worden

Succes, hobby met plezier en veiligheid

Tijd voor maken pagina: 0.152 seconden