- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- WOON
- Woon- of slaapkamer
- Kastinterieursystemen
Kastinterieursystemen
- GJC
- Bezoeker
-
15 aug 2006 17:19 #11
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Kastinterieursystemen
Wie op het forum zit komt misschien wel omdat hij/zij juist handig wil worden. Veel mensen komen om advies omdat ze verwachten verder te komen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- michellechris
-
Onderwerp Auteur
- Expert lid
-
Minder
Lees meer
16 aug 2006 06:21 #12
door michellechris
Beantwoord door michellechris in topic Kastinterieursystemen
@liame,
Het is niet dat ik het niet kan, maar het kost zoveel tijd. Vooral een kast met flexibele indeling (met van die gaatjes aan de zijkant) is al gauw een avondje boren per kastenwand (als je het netjes wilt maken). En die gebruik ik liever aan de badkamer zodat we ook weer in bad kunnen.
Het is gewoon een kwestie van prioriteit stellen, en dan is de indeling van kast niet de hoogste. De deuren en ombouw is een totaal ander verhaal, maar we zijn de verhuisdozen met kleren gewoon zat.......
Het is niet dat ik het niet kan, maar het kost zoveel tijd. Vooral een kast met flexibele indeling (met van die gaatjes aan de zijkant) is al gauw een avondje boren per kastenwand (als je het netjes wilt maken). En die gebruik ik liever aan de badkamer zodat we ook weer in bad kunnen.
Het is gewoon een kwestie van prioriteit stellen, en dan is de indeling van kast niet de hoogste. De deuren en ombouw is een totaal ander verhaal, maar we zijn de verhuisdozen met kleren gewoon zat.......
- harami
- Bezoeker
-
18 aug 2006 17:50 #13
door harami
Beantwoord door harami in topic Kastinterieursystemen
Ik dacht dat de verbinders van VA dril gewoon in een rond gat werden geklemd.
Dat zou betekenen dat je een plank op maat zou kunnen zagen, nieuwe gaten boren aan de zijkant en in de kast plaatsen.
Je moet dan alleen even kijken wat je met de afwerking van de gezaagde kant doet.
Je zou dan gebruik kunnen maken van een boor om keukenkast schanieren mee in te boren. Forstner boor en/of tonboor.
Dat zou betekenen dat je een plank op maat zou kunnen zagen, nieuwe gaten boren aan de zijkant en in de kast plaatsen.
Je moet dan alleen even kijken wat je met de afwerking van de gezaagde kant doet.
Je zou dan gebruik kunnen maken van een boor om keukenkast schanieren mee in te boren. Forstner boor en/of tonboor.
- avoostenbrugge
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 aug 2006 19:36 #14
door avoostenbrugge
Beantwoord door avoostenbrugge in topic Kastinterieursystemen
Volgens mij zijn er ook handige hulpjes om de zijwanden van gaatjes te voorzien. Dan is het in mijn ogen een kwestie van 2 vertikale lijnen trekken en in een bepaalde afstanden gaatjes te boren met hulp van een mal. En die mal kun je weer vastklemmen op de zijkant.
En misschien zijn er ook wel kastsystemen waar de zijkanten al voorzien zijn van gaatjes. Ik denk namelijk dat ik zoiets al heb gezien. Maar waar? Als ik het tegenkom zet ik het hier wel neer.
Renate4838958.9031944444
En misschien zijn er ook wel kastsystemen waar de zijkanten al voorzien zijn van gaatjes. Ik denk namelijk dat ik zoiets al heb gezien. Maar waar? Als ik het tegenkom zet ik het hier wel neer.
Renate4838958.9031944444
- michellechris
-
Onderwerp Auteur
- Expert lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 aug 2006 07:45 #15
door michellechris
Beantwoord door michellechris in topic Kastinterieursystemen
Nogmaals het is allemaal niet moeilijk en het kan allemaal maar het kost tijd, en dit is nu juist het deel dat ik wil besparen / in andere klussen stoppen.
Tijd voor maken pagina: 0.175 seconden