FANtv-nl-logo-mobile

kneikont

• dagmar
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 nov 2006 00:58 #1 door dagmar
kneikont werd gestart door dagmar
hoi hoi, in mijn woonkamer heb ik 2 banken staan, namelijk de grankulla 2 persoons slaapbanken van de ikea; ( www.ikea.com/PIAimages/38412_PE123319_S4.jpg )

erop ligt een massum matras, ik had gebroken witte hoezen voor over de matrassen, maar inmiddels zitten die onder de vlekken omdat ik een enorme kneikont ben...

in mijn inrichting staat gebroken wit voor de bank het mooist, en het liefst hou ik dit dus zo, mijn vraag luidt dan ook;

ik ben van plan om zelf hoezen te naaien van een waterdichte, (ik heb een hond dus ook) haar en vuil afstotende stof, maar hoe kom ik aan die stof, wat voor stof moet dit dan zijn (ik zat zelf te denken aan de stof waar fatboys van gemaakt zijn...maar is dat te koop?) en bij deze wil ik graag vragen om tips/adviezen.

wie oh wie kan mij helpen, dat kneien is genetisch aangeboren, het is echt eerlijk waar onmogelijk om dat af te leren, dus dan maar de bank aanpassen aan mijn afwijking [img]smileys/smiley2.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04 nov 2006 07:58 #2 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic kneikont
Sorry, maar wat is kneien? Knoeien?

An error has occurred. Hit any user to continue.

Lees meer
04 nov 2006 08:38 #3 door laura19
Beantwoord door laura19 in topic kneikont
Kan je de stof niet gewoon impregneren met een waterdichtend product (zoals voor jassen en schoenen)

Aut viam inveniam aut faciam

• dagmar
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 nov 2006 10:58 #4 door dagmar
Beantwoord door dagmar in topic kneikont
kneien is inderdaad knoeien, ik mors echt alles omdat ik veel medicijnen slik, tril ik heel erg. de huidige hoes impregneren is geen optie, die is teveel verpest al, dus er moeten zowieso nieuwe hoezen om...

groetjes dagmar.

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 nov 2006 14:10 #5 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic kneikont
Stap is binnen bij een zaak waar ze stoffen verkopen om zelf kleding ed van te maken. (bv stoffenhuis, of de weekmarkt). Keus genoeg en die kunnen je ook goed adviseren over hoe en wat

Tijd voor maken pagina: 0.203 seconden