- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Vloeren & trappen
- traprenovatie
traprenovatie
- d.jellema
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
21 feb 2009 16:16 #1
door d.jellema
amandaatje
traprenovatie werd gestart door d.jellema
[img]smileys/smiley36.gif[/img] Hallo allemaal,
Wij willen binnenkort onze trap renoveren, nu hebben we eerst upstairs gebeld voor een afspraak, daarna ben ik eens op het internet gaan speuren over hun, nou ik heb het geweten, de meeste gesprekken gaan over upstairs en wat mij voornamelijk opviel, is hun agressieve verkoop methode, om klanten te werven, nu beslissen anders duurder, een offerte geld al als koopcontract, als ze zien dat je wat rijker dan gemiddeld ben schroeven ze de prijs bij voorbaat op, als je er onderuit wil is de verkoper steeds niet bereikbaar enz. Dus ik heb mijn afspraak telefonisch weer afgezegd, ze vroeg natuurlijk waarom en ik heb haar eerlijk verteld wat ik gelezen had, ze vertelde dat de verkopers op provisie basis werken, dus dat verklaart mij een boel. Ik wil nu met Dress Holland afspreken, dus wie heeft hier ervaring mee?? en weet mischien hun richtprijzen? groetjes amanda
Wij willen binnenkort onze trap renoveren, nu hebben we eerst upstairs gebeld voor een afspraak, daarna ben ik eens op het internet gaan speuren over hun, nou ik heb het geweten, de meeste gesprekken gaan over upstairs en wat mij voornamelijk opviel, is hun agressieve verkoop methode, om klanten te werven, nu beslissen anders duurder, een offerte geld al als koopcontract, als ze zien dat je wat rijker dan gemiddeld ben schroeven ze de prijs bij voorbaat op, als je er onderuit wil is de verkoper steeds niet bereikbaar enz. Dus ik heb mijn afspraak telefonisch weer afgezegd, ze vroeg natuurlijk waarom en ik heb haar eerlijk verteld wat ik gelezen had, ze vertelde dat de verkopers op provisie basis werken, dus dat verklaart mij een boel. Ik wil nu met Dress Holland afspreken, dus wie heeft hier ervaring mee?? en weet mischien hun richtprijzen? groetjes amanda
amandaatje
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- ampepieter
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 feb 2009 14:10 #2
door ampepieter
Beantwoord door ampepieter in topic traprenovatie
met zo'n traprenovatieset van cando hebben wij onze trap vorig jaar zelf gedaan. is echt niet al te moeilijk en is veel voordeliger. Bij comfortvloeren hebben ze nu een aanbieding voor zo'n set via internet en dan wordt het nog gratis bezorgd ook.
- d.jellema
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 feb 2009 18:52 #3
door d.jellema
amandaatje
Beantwoord door d.jellema in topic traprenovatie
Wij zijn niet van die doe het zelvers! groetjes amanda
amandaatje
- vincent12345
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 mei 2015 19:31 #4
door vincent12345
Beantwoord door vincent12345 in topic traprenovatie
Wij hebben goede ervaringen met Intven Traprenovatie www.intven-traprenovatie.nl/
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Tijd voor maken pagina: 0.202 seconden