- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Vloeren & trappen
- Vlizotrap verticaal inbouwen
Vlizotrap verticaal inbouwen
- gpelle
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
30 okt 2009 19:47 #1
door gpelle
Vlizotrap verticaal inbouwen werd gestart door gpelle
Ik ben de zolder aan het isoleren en intimmeren. Er komt een kamer en een overloop. boven de kamer komt een vliering, boven de overloop niet. Ik wil de vliering vanaf de overloop bereikbaar maken, dus nie tvanuit de (slaap)kamer. Dit houdt in dat ik een luik moet maken in een wand, met een wegneembare trap. Eigenlijk wil ik een vlizotrap gelijkende constructie inbouwen, maar kan nergens zoiets vinden voor verticale inbouw.
Hebben jullie een idee en/of tips?
Hebben jullie een idee en/of tips?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Emy
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 sept 2015 10:39 #2
door Emy
Beantwoord door Emy in topic Vlizotrap verticaal inbouwen
Beste gpelle,
We zagen je forumbericht uit 2009. Toevallig zijn wij nu hetzelfde bezig, ook wij zijn op zoek naar een oplossing voor een vlizozolder tot de overloop en dachten aan een verticale vlizotrap. We zagen dat er geen reacties zijn gekomen op je forumbericht van destijds, Maar hopelijk kun je ons helpen met jouw oplossing?
Groet Emy
We zagen je forumbericht uit 2009. Toevallig zijn wij nu hetzelfde bezig, ook wij zijn op zoek naar een oplossing voor een vlizozolder tot de overloop en dachten aan een verticale vlizotrap. We zagen dat er geen reacties zijn gekomen op je forumbericht van destijds, Maar hopelijk kun je ons helpen met jouw oplossing?
Groet Emy
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden