FANtv-nl-logo-mobile

Flevopol verwijderen van tegelvloer

• expert123
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
30 nov 2009 07:57 #1 door expert123
Flevopol verwijderen van tegelvloer werd gestart door expert123
Beste allemaal,

Na het leggen door een bedrijf van mijn stenen vloer (grijs/zwart, door en door tegel) bleken er na een aantal maanden holle tegels te zijn "ontstaan".
Het bedrijf heeft dit hersteld door vrijwel alle voegen er uit te halen (slijptol) en flevopol verdund met water onder de tegels te laten lopen. Resultaat:
1. Holle tegels weg (hoera!)
2. Tegelranden beschadigd door het verwijderen van de voeg.
3. Een 'filmpje' van Flevopol over de gehele vloer.

Het bedrijf is 4 maal terug geweest om het filmpje van flevopol te proberen te verwijderen (tegelranden was mijn risico is mij verteld, laatste keer dat ik een vloer daar koop!). Dit is niet gelukt en ze geven niet meer thuis. Ik heb zelf nu ook vanalles geprobeerd (spiritus, zuren, tegellijmverwijderaar, etc.). Ik krijg het filmpje niet van de vloer af. Met een handfohn wordt de lijm wel wat zacht, maar het betreft 50 m2, dat lukt niet met een fohn.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? Is er een middel dat flevopol kan oplossen?
Ik heb iets gelezen over baroli TLV tegellijm verwijderaar van Metzger. Dat is voor een particulier bijna niet te krijgen. Ik heb ook geprobeerd om ecomelt te kopen. Maar dat wordt alleen aan bedrijven geleverd.

Graag jullie adviezen en tips.

Groet,

Ronald Vrolijk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02 dec 2009 20:53 #2 door M.Wetters
Beantwoord door M.Wetters in topic Flevopol verwijderen van tegelvloer
Over die Flevopol kan ik je niet veel vertellen.
Waarom laat je je zomaar afschepen door dat bedrijf?
Ze moeten wel garantie geven op het geleverde werk, geen gezeur.
Als je een rechtsbijstand verzekering hebt zou je die kunnen inschakelen, anders via de branchevereniging waar ze hopelijk bij zijn aangesloten?

An error has occurred. Hit any user to continue.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden