FANtv-nl-logo-mobile

pas op voor Showerdreams.nl

• Adordgare
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
28 apr 2010 10:21 #1 door Adordgare
pas op voor Showerdreams.nl werd gestart door Adordgare
Beste mensen, via deze weg wil ik jullie waarschuwen absoluut niks te kopen bij/ of op de site van showerdreams.nl. Deze mensen adverteren met de mooiste douche/stoomcabines voor de mooiste prijzen. Tot aan de koop zijn ze ook erg vriendelijk, maar dan begint het pas. I.v.m een verbouwing kon ik de dozen alleen op inhoud controleren en dat zag er goed uit. 3 maanden na bezorging begonnen met de insallatie, en dit bleek echt onmogelijk te zijn. Meerdere onderdelen die niet de goede maat hebben, rubber randen die niet in de profielen passen (erg handig om waterdichtheid te krijgen) warm en koud zit omgedraaid aangesloten op de douchekolom (vanaf fabriek) en dan nog het instructieboekje van 1 bladzijde met 4 plaatjes!!
Als je vervolgens contact zoekt met de firma, is alle vriendelijkheid weg en wordt je zelfs afgeblaft alsof je een hond bent. Ze blijven bij hun standpunt dat ze alleen top kwaliteit verkopen, en dat het compleet aan de koper ligt en dat deze niks kan. Wij werden zelfs mensen van het papier genoemt, een stelletje klunsen die alleen achter het bureau kunnen zitten terwijl wij toch met 2 prof. mensen een geheel weekend bezig zijn geweest. Maar een douchebak van 100cm laat nu eenmaal geen douchepaneel met 2 zij ruiten van in totaal 102cm breed toe, dat mag duidelijk zijn sinds veiligheidsglas niet echt meegeeft....
Als je de naam showerdreams "ervaringen" intikt bij Google wordt je eigenlijk al niet vrolijk, ik had dit zeker EERDER moeten doen.
Met mij zijn al heel wat mensen door de aantrekkelijke prijzen overstag gegaan, heel erg zonde van je geld om alle ergenis maar niet te noemen.
Mocht je deze naam dus ooit tegenkomen, SHOWERDREAMS uit ENSCHEDE klik dan heel snel je browser dicht! Rotterdam2010-04-28 12:23:09

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.121 seconden