FANtv-nl-logo-mobile

kunstof ramen en deuren

• Pensionada
  • Pensionada's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
19 juni 2007 19:50 #1 door Pensionada
kunstof ramen en deuren werd gestart door Pensionada
Hallo allemaal.Ik zit met een probleem,Ik woon onder de rook van Rotterdam, en heb een witte kunstof deur en kozijnen,Je voelt het al, iedere dag moeten wij deze deur en kozijnen schoonmaken door de aanslag.Kan ik deze deur en kozijnen verven, en moet ik dan eerst een primer gebruiken zoja elke en welke verf is het meest geschikt.Hopelijk kan iemand mij antwoord geven.vg Leon [img]smileys/smiley17.gif[/img]

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20 juni 2007 00:43 #2 door relratje
Beantwoord door relratje in topic kunstof ramen en deuren
Kunstof primer nemen,goed schuren en ontvetten.

Maar dit word ook vuil Leon.

Type fouten voorbehouden.

De beantwoorder van dit bericht aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid.

Lees meer
20 juni 2007 07:14 #3 door laura19
Beantwoord door laura19 in topic kunstof ramen en deuren
Ik vermoed bobbie dat leon een andere kleur zal willen nemen, waarop de aanslag gewoon minder zichtbaar zal zijn.
Wel even een kleine opmerking, je zal wel je schilderwerk moeten onderhouden zoals je zou doen bij houten ramen.

Aut viam inveniam aut faciam

• impulsje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 juni 2007 09:08 #4 door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic kunstof ramen en deuren
Alles kan je schilderen. Maar of dit ook de oplossing is voor je probleem.
Je verfwerk zal ook onder deze aanslag e leiden hebben, en zal je dus ook geregeld schoon moeten maken.

Wat dat betrefd is kunststof qua onderhoud makkelijker, verf zal je na een paar jaar toch weer opnieuw moeten doen.

Micht je toch willen schilderen, Allereerst aklles goed opruwen met een schuurmatje, bijv scottsbrite. Neem een goede primer, bijv allgrund, geschikt voor kunststof en behandel daar je kunststof mee.
Daarna licht opruwen

Vervolgens 2x gronden met een goede grondverf, bijv van sikkens of sigma, en

daarna licht schuren en aflakken met een hoogglans lak. van hetzelfde merk als je grondverf.

Vergeet niet voor je begint je kozijnen en deure af te nemen met een ontvetter (bij universol of b-clean)

Tijd voor maken pagina: 0.239 seconden