- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- WOON
- Overige woonvragen
- haard op bioalcohol
haard op bioalcohol
- Ingie
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
09 juli 2007 11:48 #1
door Ingie
haard op bioalcohol werd gestart door Ingie
Afgelopen zondag 8 juli 2007 zag ik in de uitzending een item over een haard welke kan branden op bioalcohol. Hier ben ik erg in geinteresseerd, maar kan er helaas op de site van Woon en Klus Magazine niets over terugvinden.
Mijn situatie is als volgt: Ik heb een open haard, maar het rookkanaal is slechts 15 cm breed (vanwege dat er vroeger een gashaard op aangesloten was), en dus niet erg geschikt voor een goed brandend vuur (ander rook ik mezelf mijn huis uit !!). Een haard op bioalcohol is dus een prima oplossing. Ik heb geen interesse in de moderne stalen ombouw, maar alleen in dat reservoir waar de bioalcohol in moet, ik neem tenminste aan dat ik deze dan zonder problemen in de bestaande haard kan plaatsen. Weet iemand een verkooppunt van deze op bioalcohol brandende haarden ??
Alvast bedankt !!!
Groetjes, Ingrid
Mijn situatie is als volgt: Ik heb een open haard, maar het rookkanaal is slechts 15 cm breed (vanwege dat er vroeger een gashaard op aangesloten was), en dus niet erg geschikt voor een goed brandend vuur (ander rook ik mezelf mijn huis uit !!). Een haard op bioalcohol is dus een prima oplossing. Ik heb geen interesse in de moderne stalen ombouw, maar alleen in dat reservoir waar de bioalcohol in moet, ik neem tenminste aan dat ik deze dan zonder problemen in de bestaande haard kan plaatsen. Weet iemand een verkooppunt van deze op bioalcohol brandende haarden ??
Alvast bedankt !!!
Groetjes, Ingrid
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- broem
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
09 juli 2007 17:42 #2
door broem
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Beantwoord door broem in topic haard op bioalcohol
Het opvolgen van het advies mijnerzijds is geheel voor uwer risico.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.249 seconden