- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- WOON
- Overige woonvragen
- muuranker
muuranker
- gianluca
- Onderwerp Auteur
- Senior lid
Minder
Lees meer
17 aug 2007 19:24 #1
door gianluca
muuranker werd gestart door gianluca
Ik heb een oud huis. Toen ik vanmorgen naar mijn werk ging zag ik tot mijn stomme verbazing een muuranker op grond liggen. De bevestigingsbout was totaal doorgeroest.
Moet dit absoluut gerepareerd worden? Niet zo leuk. Dan moet ik in mijn woonkamer een schrootjes wand gedeeltelijk slopen om een nieuw gat in de muur te kunnen boren voor een nieuw anker.
Anderhalve meter verder zit een tweede anker ter hoogte van de woonkamer. Deze lijkt nog goed te zijn. In de rest van de muur zitten geen ankers meer.
Er zitten geen scheuren in de muur van de woonkamer waar dus die ankers zitten. Het zijn halfsteensmuren met houtbetimmering.
Wie is deskundig ?
Peter
Moet dit absoluut gerepareerd worden? Niet zo leuk. Dan moet ik in mijn woonkamer een schrootjes wand gedeeltelijk slopen om een nieuw gat in de muur te kunnen boren voor een nieuw anker.
Anderhalve meter verder zit een tweede anker ter hoogte van de woonkamer. Deze lijkt nog goed te zijn. In de rest van de muur zitten geen ankers meer.
Er zitten geen scheuren in de muur van de woonkamer waar dus die ankers zitten. Het zijn halfsteensmuren met houtbetimmering.
Wie is deskundig ?
Peter
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.165 seconden