- FANtv
- Forum
- KLUS
- Overige Klussen
- Kattenluik uit deur verwijderen, HELP......
Kattenluik uit deur verwijderen, HELP......
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
26 okt 2004 09:57 #1
door Guests
Kattenluik uit deur verwijderen, HELP...... werd gestart door Guests
Hallo,
Ik heb een balkondeur met een kattenluik. Wij hebben zelf geen katten, dus zouden graag luik verwijderen ivm tocht etc. Nu kan ik dat luik wel verwijderen, alleen heb ik dan een groot gat in de deur, ook niet echt handig. Kan iemand mij een tip geven hoe ik dit het beste kan oplossen. Oh ja, de deur mag qua uiterlijk niet verwijderen (er mag niets uitsteken of zo) en moet uiteindelijk geverfd worden in de kleur van de deur. Ik hoop op een goede tip van iemand!!!!!
Alvast bedankt!!!!!
Ik heb een balkondeur met een kattenluik. Wij hebben zelf geen katten, dus zouden graag luik verwijderen ivm tocht etc. Nu kan ik dat luik wel verwijderen, alleen heb ik dan een groot gat in de deur, ook niet echt handig. Kan iemand mij een tip geven hoe ik dit het beste kan oplossen. Oh ja, de deur mag qua uiterlijk niet verwijderen (er mag niets uitsteken of zo) en moet uiteindelijk geverfd worden in de kleur van de deur. Ik hoop op een goede tip van iemand!!!!!
Alvast bedankt!!!!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- rlammers
- Bezoeker
-
26 okt 2004 10:32 #2
door rlammers
Beantwoord door rlammers in topic Kattenluik uit deur verwijderen, HELP......
fotootje zou erg helpen, maar toch maar een poging:
Ik neem aan dat het een vlakke deur is. Dan kun je het katteluik er uit halen en de open plek opvullen met twee stukken multiplex (1 voor binnen, 1 voor buiten). Die schroef je vast op de latjes die je eerst in de open plek waar het katteluik zat tegen de zijkant geschroefd hebt. Daarna schuren, plamuren, schuren, gronden, opschuren, hoogglanslakken, weer opschuren en aflakken. (Schlderen is dus niet mijn hobby
Ik neem aan dat het een vlakke deur is. Dan kun je het katteluik er uit halen en de open plek opvullen met twee stukken multiplex (1 voor binnen, 1 voor buiten). Die schroef je vast op de latjes die je eerst in de open plek waar het katteluik zat tegen de zijkant geschroefd hebt. Daarna schuren, plamuren, schuren, gronden, opschuren, hoogglanslakken, weer opschuren en aflakken. (Schlderen is dus niet mijn hobby

- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
31 okt 2004 08:38 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Kattenluik uit deur verwijderen, HELP......
Hallo,
Ik heb een vraag.
Wij willen binnenkort onze zolder gaan isoleren, maar weten niet wat we eigenlijk hier allemaal voor nodig hebben. Hoe moet het bereken en welk materiaal kan je hier het beste voor gebruiken?
Wie kan ons helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp. :W
Ik heb een vraag.
Wij willen binnenkort onze zolder gaan isoleren, maar weten niet wat we eigenlijk hier allemaal voor nodig hebben. Hoe moet het bereken en welk materiaal kan je hier het beste voor gebruiken?
Wie kan ons helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp. :W
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
31 okt 2004 08:40 #4
door Guests
hallo, :W
Je had het over een deur met een kattenluik. Nou hebben wij dus precies het zelfde gehad.
Wij hebben bij ons in de deur aan elke kant een rooster geplaats. Heb je altijd ventilatie in huis.
Je had het over een deur met een kattenluik. Nou hebben wij dus precies het zelfde gehad.
Wij hebben bij ons in de deur aan elke kant een rooster geplaats. Heb je altijd ventilatie in huis.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
-
17 mei 2005 18:35 #5
door Guests
Als je het luik echt weg wilt hebben koop je polyester-vezel plamuur. Je neemt een stuk hout dat iets kleiner is en dat plamuur je erin (om plamuur te sparen en voor de stevigheid). Het schuurt en schildert als gewoon hout. Niets aan de hand, alleen gaat het nooit meer rotten. Het wordt o.a. verkocht door Polyservice een winkel waar alle moderne materialen voor boten verkocht worden.
- GJC
- Bezoeker
-
18 mei 2005 05:45 #6
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Kattenluik uit deur verwijderen, HELP......
Dat gat zal inmiddels wel dicht zijn hoor. We zijn 7 maanden verder.
- Marnix
- Bezoeker
-
18 mei 2005 08:29 #7
door Marnix
Beantwoord door Marnix in topic Kattenluik uit deur verwijderen, HELP......
*)
En straks wordt het toch weer lekker weer
En straks wordt het toch weer lekker weer

Tijd voor maken pagina: 0.209 seconden