FANtv-nl-logo-mobile

veiligheidseisen stopcontact naast leiding/afvoer

• kowht
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lees meer
04 aug 2011 16:06 #1 door kowht
In mijn keukenkastje is door de vorige bewoonster een boiler geplaatst.Die heeft de woningstichting op mijn verzoek weggehaald.Afgelopen weekend kwam ik door een lekkage erachter dat ernaast zich een stopcontact bevind, deze had weggehaald dienen te worden omdat deze bij de boiler hoorde. Deze zit naast de afvoerbuizen en leidingen.Er zit geen waterafstotende bescherming. Het is dus een normaal stopcontact. Ze weigeren dit weg te halen. Graag zou ik willen weten hoe ik erachter kan komen wat de exacte richtlijnen zijn voor het plaatsen van een stopcontact in keukenkasjes. De woningstichting weigerd elke medewerking en lachen mij uit dat ik mij hier druk om maak.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Gert-Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 nov 2011 14:10 #2 door Gert-Jan
Beantwoord door Gert-Jan in topic veiligheidseisen stopcontact naast leiding/afvoer
In elke keuken zitten stopcontacten in het keukenblok, voor boiler,licht, gasplaat, oven enz. dat zijn altijd normale stopcontacten dat is geen probleem, bij lekkage zal de aardlekschakelaar in de meterkast direct de stroom uitschakelen, dus maak je geen zorgen. Gert-Jan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.177 seconden

© FANtv.nl