- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- KLUS
- Gas, Water en Elektra
- Quatrofox 1
Quatrofox 1
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 aug 2005 16:20 #1
door impulsje
Quatrofox 1 werd gestart door impulsje
Hallow dan,
Ik heb een probleem, van de eene op andere dag kan ik niet meer bellen en niet meer gebeld worden.
Als ik gebeld word, gaat de tel wel over, maar neem ik op dan wordt de verbinding verbroken. Ook krijg ik niet meer het nr te zien van diegene die bel.
Zelf kan ik helemaal niet bellen (vervinding verbroken krijg ik op me tel). In huis zijjn 4 toestellen aanwezig en alle 4 de toestellen hebben hetzelfde.
Ik heb alle stekkers al nagelopen e.d.
We maken gebruik van de qautrofox 1 en een isdn 2 kastje. Het lampje power van de quatrofox brand gewoon en als ik gebeld word gaan de overige lampjes ook branden.
Het kastje isdn 2 brand het lampje line ok en het lampje van 230v/ac is uit.
Heb uit allebei de kastje ook al alle stekkertjes gehaald en na 5 min weer ingedaan, dit hielp ook niks.
Kpn gebeld de lijn was in orde, het enige wat hun kunnen doen is een monteur sturen en de kosten zijn wanneer het aparatuur betreft voor mij.
Internet gaat via adsl (dus dezelfde lijn) en dat gaat wel gewoon goed.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
impulsje38577.7657986111
Ik heb een probleem, van de eene op andere dag kan ik niet meer bellen en niet meer gebeld worden.
Als ik gebeld word, gaat de tel wel over, maar neem ik op dan wordt de verbinding verbroken. Ook krijg ik niet meer het nr te zien van diegene die bel.
Zelf kan ik helemaal niet bellen (vervinding verbroken krijg ik op me tel). In huis zijjn 4 toestellen aanwezig en alle 4 de toestellen hebben hetzelfde.
Ik heb alle stekkers al nagelopen e.d.
We maken gebruik van de qautrofox 1 en een isdn 2 kastje. Het lampje power van de quatrofox brand gewoon en als ik gebeld word gaan de overige lampjes ook branden.
Het kastje isdn 2 brand het lampje line ok en het lampje van 230v/ac is uit.
Heb uit allebei de kastje ook al alle stekkertjes gehaald en na 5 min weer ingedaan, dit hielp ook niks.
Kpn gebeld de lijn was in orde, het enige wat hun kunnen doen is een monteur sturen en de kosten zijn wanneer het aparatuur betreft voor mij.
Internet gaat via adsl (dus dezelfde lijn) en dat gaat wel gewoon goed.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
impulsje38577.7657986111
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GJC
- Bezoeker
13 aug 2005 16:28 #2
door GJC
Beantwoord door GJC in topic Quatrofox 1
[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Sorry
Sorry
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 aug 2005 17:36 #3
door impulsje
Beantwoord door impulsje in topic Quatrofox 1
Mja kweet ut ook nie[img]smileys/smiley19.gif[/img]
Heel irritant word steeds gebeld, maar opnemen heeft geen nut want hoor dan toch niks
Heel irritant word steeds gebeld, maar opnemen heeft geen nut want hoor dan toch niks
- M.Wetters
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
13 aug 2005 17:45 #4
door M.Wetters
An error has occurred. Hit any user to continue.
Beantwoord door M.Wetters in topic Quatrofox 1
Misschien een domme vraag want ik heb 0 ervaring met isdn of quattrovox, maar kun je ook de telefoon inpluggen zonder die centrale? Dan kun je tenminste nog telefoneren.
An error has occurred. Hit any user to continue.
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 aug 2005 17:51 #5
door impulsje
Nee kan niet.. Heb ik al geprobeerd, alles loopt via die 2 kastjes[img]smileys/smiley11.gif[/img]
- GJC
- Bezoeker
13 aug 2005 18:02 #6
door GJC
Tijdelijk een andere telefoon inpluggen? Kan gewoon je telefoon zijn.
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 aug 2005 18:19 #7
door impulsje
4 tel. en geen 1 doet het. Zou toeval zijn als alle 4 der gelijk mee kappen. En ze gaan wel over als er gebeld word
- GJC
- Bezoeker
13 aug 2005 18:23 #8
door GJC
Alle vier is inderdaad wel erg onwaarschijnlijk. Lijkt me de centrale. Kan je die niet resetten?
- Anne-Marie
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 4
13 aug 2005 19:09 #9
door Anne-Marie
Beantwoord door Anne-Marie in topic Quatrofox 1
KPN gebeld? je kon toch niet meer bellen?[img]smileys/smiley2.gif[/img]
Volgens mij moet je isdn2 kastje wel 220 volt hebben dus als dat lampje uit is is het dacht ik niet goed. Kan het niet nakijken heb geen isdn meer hier anders zou ik het voor je uitproberen. Maar bij mijn weten moet ie permanent gevoed worden. Als het vroeger allemaal goed werkte en nu ineens niet meer dan zou ik verwachten dat ie gewoon stuk is.
Of heb je misschien de configuratie van de Quatrofox gewijzigd? Volgens mij had ik vroeger een voorloper de monofox oid.. die werkte op een gegeven moment ook niet lekker.. wel telefoon maar geen verbinding en zo.. beetje wat jij nu hebt. De boel toen maar eens via het boekje anders ingesteld. Misschien kan je hem volledig resetten?
Volgens mij moet je isdn2 kastje wel 220 volt hebben dus als dat lampje uit is is het dacht ik niet goed. Kan het niet nakijken heb geen isdn meer hier anders zou ik het voor je uitproberen. Maar bij mijn weten moet ie permanent gevoed worden. Als het vroeger allemaal goed werkte en nu ineens niet meer dan zou ik verwachten dat ie gewoon stuk is.
Of heb je misschien de configuratie van de Quatrofox gewijzigd? Volgens mij had ik vroeger een voorloper de monofox oid.. die werkte op een gegeven moment ook niet lekker.. wel telefoon maar geen verbinding en zo.. beetje wat jij nu hebt. De boel toen maar eens via het boekje anders ingesteld. Misschien kan je hem volledig resetten?
- impulsje
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
13 aug 2005 19:23 #10
door impulsje
ghehehe slimerik[img]smileys/smiley2.gif[/img] kpn gebeld met me mobiel
Op ondertussen de handleiding van de quatrofox gevonden, ga morgen op advies van de kpn idd de instellingen opnieuw instellen. Kijken of dat helpt.
Ik kan niks wijzigen aan de instelling. De quatrofox ligt verstopt in een luik, waarvan ik pas vanmiddag de voorkant afgehaald hebt om te kijken of het problem daar zit
Op ondertussen de handleiding van de quatrofox gevonden, ga morgen op advies van de kpn idd de instellingen opnieuw instellen. Kijken of dat helpt.
Ik kan niks wijzigen aan de instelling. De quatrofox ligt verstopt in een luik, waarvan ik pas vanmiddag de voorkant afgehaald hebt om te kijken of het problem daar zit
Tijd voor maken pagina: 0.258 seconden