- Berichten: 3
- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- MOTOR
- Algemene Motorpraat
- wie kan mij tips geven
wie kan mij tips geven
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Henk-Boezen
- Offline
- Nieuw lid
www.italianbikes.be
to ride or not to ride, what a stupid question
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- spikey38
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Bob-the-builder
- Bezoeker
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- GER.S
- Bezoeker
als je dan toch een italbike wil rijden..... koop er ook een onderdelen karretje bij; dan kan je tenminste onderweg repareren.....
als je dan toch een echte motor wilt kopen en rijden....bmw....zorgeloos rijden EN als je dat wilt echt rijden; zowel toer als hard....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- noZnorro
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
GER.S schreef :
mooier is een buell........ da's tenminste echt een aparte motor rijden....
als je dan toch een italbike wil rijden..... koop er ook een onderdelen karretje bij; dan kan je tenminste onderweg repareren.....
als je dan toch een echte motor wilt kopen en rijden....bmw....zorgeloos rijden EN als je dat wilt echt rijden; zowel toer als hard....
het is geen harley é zenne en met ducati heb je zeker geen problemen
ik ben zelf een ducati liefhebber en heb er nog nooit geen probleem mee gehad en kwestie van onderhoud niet veel duurder dan een jap hoor
en als je meer wilt weten kom gerust eens af naar www.italianbikes.be
maak je lid en stel gerust gelijk welke vraag er zal altijd wel iemand antwoorden[img]smileys/smiley2.gif[/img]
ggrrrrrreeeeeeeeettttttttttttzzzzzzzzzzzzzzzzz
ducdriver
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- petervandamned
- Bezoeker
wat is je ervaring ? Ben je gewoon om met superbikes te rijden? of ben je een opstapper?
Begin met proefritjes bij de dealers. Let op KM stand. Onderhoud erg belangrijk!. Banden waar zijn ze afgesleten in het midden of enkel de zijkant [img]smileys/smiley2.gif[/img] gewoon de algemene zaken dus. Koop zeker geen motor die door een handige doe het zelver is bij gehouden als je net begin.
ga eens een dagje circuit rijden als je der een heb gekocht [img]smileys/smiley17.gif[/img]
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- mariianne
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 4
- Ontvangen bedankjes 0
moeten sleutelen ongeacht het type ital-herriebak ze ook hebben.
Rij nu al heel wat jaren Blackbird en moet zeggen (zelfs na een keer
door eigen schuld zwaar op me plaat te zijn gegaan) tis een zorgeloze
fiets.
Toeren geen probleem ook al ben je beladen en bepakt.
Heb je eenmaal je hart verloren aan een motor dan zal het moeilijk zijn om opjektieve raadplegingen/adviezen in acht te nemen.
Zorg dat je de history van een fiets te komt.
Leg je oor goed te luister. Moet je bij alle fietsen maar bij een een Duc is dat zeker aan te raden.
Ennnnnnn zoals altijd bij enig twijfel ................. etc
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- CyberLion
- Offline
- Nieuw lid
- Berichten: 7
- Ontvangen bedankjes 0
fredstrom schreef : Koop er dan maar twee in een keer, dan ben je misschien zeker dat je soms eens kan rijden.
[img]smileys/smiley7.gif[/img], gelukkig ook maar 1 reaktie van deze poster!
Wel, ik ken duuk-rijders die met minder kleerscheuren door uitval rondrijden dan menig Jappenrijder! Er is eigenlijk maar een puntje minder van sommige duuks, en dat is de onsteking en spaningsregelaar.
komt bij Marreli vandaan en gaat wel eens mis! Een echte vakman past het aan waardoor t zaakje niet meer kapot gaat en dan rijd je wel een echt super soepel sturende bike[img]smileys/smiley32.gif[/img]!
Het hele jaar door!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.