FANtv-nl-logo-mobile

knmv en motorxperience kan dit wel ?

• daantje3
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27 mrt 2006 09:59 #1 door daantje3
knmv en motorxperience kan dit wel ? werd gestart door daantje3
Ik weet niet goed waar ik het volgende kwijt moet dus doe het maar hier.
Misschien dat Arjan hierop kan reageren?
Afgelopen week heb ik wederom motorxperience gekeken en het volgende valt mij op.
Het programma wordt gesponserd door de KNMV en elke aflevering komt er een veiligiheids item aan bod perfect dus tot zo ver.
Maar hoe kan Arjan of wel de KNMV nu medewerking geven aan een programma waar met enige regelmaat een weelie wordt gedemonsteerd op de openbare weg?
Volstrekt overbodig en totaal nutteloos en verboden door de heren in het blauw en is ook nog aanstoot gevend voor de mensen om ook dit eens uit te proberen.
Als ik dit doe op mijn rsv mille ben ik gelijk mijn rose papiertje kwijt voor een aantal weken, dat is ook al verschillende keren gebeurd hier in de omgeving van Roosendaal!
Ben toch benieuwd wat Arjan of iemand anders van de KNMV hierop te zeggen heeft!

Anre Jansen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27 mrt 2006 10:42 #2 door grhd
Beantwoord door grhd in topic knmv en motorxperience kan dit wel ?
Arne, ik ben het helemaal met je eens !
Ook ik stoor mij al een aantal weken aan het beeld, dat de heren in Motor Experience laten zien van wat de kijker toch wel moet zien als "de gemiddelde motorrijder"

Wheelies, scheuren, (praten over) zeer hoge snelheden, binnendoor bochten nemen en onverantwoord inhalen en dat allemaal "keurig" op film !

We willen toch met z'n allen, dat de gemiddelde Nederlander een beter beeld krijgt van de motorrijders ? Volgens mij is dat ook hetgeen de KNMV juist voorstaat.
Met deze uitzendingen bereik je nou juist het tegendeel................
En krijg je als goedwillende motor-toer-rijder weerstanden van de gemiddelde weggebruikers.
Ik hoor dit ook over het algemeen om me heen in reacties op de uitzendingen

Henri

een dag niet getoerd is een dag niet genoten

Lees meer
30 okt 2006 12:19 #3 door CyberLion
Beantwoord door CyberLion in topic knmv en motorxperience kan dit wel ?
Ook hier blijkt dat het moeilijk is om een balans te vinden tussen een aantrekkelijk en beetje spectaculair programma[img]smileys/smiley32.gif[/img].

Over het algemeen slagen ze er toch beter in dan bijvoorbeeld wegmisbruikers waar de dienders vaak echt onveilig rijden ook al hebben ze vrijstellingen voor van alles.

Gemiddeld genomen nog steeds een leuk te bekijken programma met best wat wetenswaardigheden voor de motorrijder. Wel natuurlijk doorspekt van de commercie, maar de schoorsteen moet ook roken[img]smileys/smiley2.gif[/img] daar!

Het hele jaar door!

Tijd voor maken pagina: 0.245 seconden