- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- MOTOR
- Algemene Motorpraat
- Grint in de bochten ...
Grint in de bochten ...
- mcaluking
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
21 mei 2006 18:23 #1
door mcaluking
Grint in de bochten ... werd gestart door mcaluking
Hoi , ik heb net naar een herhaling gekeken van Arjan die het heeft over vuil op de baan ...
Zo leer je het al met de rijschool, maar mijn vraag is hoe reageer je als je grint in de bocht hebt .
Ik woon in een gebied waar veel nieuwbouw is en het is een af en aanrijden van vrachtwagens volgeladen met grint .. die de nodige korrels achterlaten op de weg. [img]smileys/smiley7.gif[/img]
de gemeente komt af en toe es een kijkje nemen... als je belt .[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Zo leer je het al met de rijschool, maar mijn vraag is hoe reageer je als je grint in de bocht hebt .
Ik woon in een gebied waar veel nieuwbouw is en het is een af en aanrijden van vrachtwagens volgeladen met grint .. die de nodige korrels achterlaten op de weg. [img]smileys/smiley7.gif[/img]
de gemeente komt af en toe es een kijkje nemen... als je belt .[img]smileys/smiley5.gif[/img]
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- CyberLion
- Nieuw lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 okt 2006 13:00 #2
door CyberLion
Het hele jaar door!
Beantwoord door CyberLion in topic Grint in de bochten ...
Zelf heeel goed uitkijken[img]smileys/smiley5.gif[/img]........en als het misgaat zorgen dat je kan aantonen dat er niet is gewaarschuwd door de gemeente/wegbeheerder!
Dan kan je met betere kansen proberen je schade te verhalen op de verantwoordelijke partij!
Ook alleen als iedereen in dit soort gevallen zijn schade meldt en probeert te verhalen zullen de verantwoordelijke instanties wat zorgvuldiger omgaan met de gesteldheid van de wegen!
Voor nu gewoon maar voorzichtig doen![img]smileys/smiley18.gif[/img]
Dan kan je met betere kansen proberen je schade te verhalen op de verantwoordelijke partij!
Ook alleen als iedereen in dit soort gevallen zijn schade meldt en probeert te verhalen zullen de verantwoordelijke instanties wat zorgvuldiger omgaan met de gesteldheid van de wegen!
Voor nu gewoon maar voorzichtig doen![img]smileys/smiley18.gif[/img]
Het hele jaar door!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.190 seconden