- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- MOTOR
- Nieuw op de motor
- snelcursus of gewone lesse
snelcursus of gewone lesse
- movie
- Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
17 aug 2005 22:04 #1
door movie
snelcursus of gewone lesse werd gestart door movie
Ik zit er over te denken om op korte termijn te beginnen met motor rij lessen.
Hebben jullie nog wat advies voor me betreft een snel cursus of op het gewone tempo rijlessen te nemen?
Ik zat zelf te denken om een snelcursus te nemen van 2 volle dagen motor rijden.
Ik heb wel mijn rijbewijs ongeveer 4 jaar met een eigen auto.
Maar heb nog nooit op een motor gereden.
Heb vroeger wel gewone brommers enzo gereden maar ja dat is natuurlijk geen motor...
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald en hoe is dat bevallen??
Hebben jullie nog wat advies voor me betreft een snel cursus of op het gewone tempo rijlessen te nemen?
Ik zat zelf te denken om een snelcursus te nemen van 2 volle dagen motor rijden.
Ik heb wel mijn rijbewijs ongeveer 4 jaar met een eigen auto.
Maar heb nog nooit op een motor gereden.
Heb vroeger wel gewone brommers enzo gereden maar ja dat is natuurlijk geen motor...
Hoe hebben jullie je rijbewijs gehaald en hoe is dat bevallen??
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Adulinde
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2005 22:10 #2
door Adulinde
Beantwoord door Adulinde in topic snelcursus of gewone lesse
Ik ben zelf ook nu bezig met rijlessen en had zelf ook nooit motor gereden daarvoor.
Binnen een paar uur kun je wel zelfstandig op zo'n ding rijden, no problem.
Maar je moet even rekening houden dat je nu 2 examens moet afleggen. (3 als je theorie meerekent).
Eerste examen zijn een stuk of 10 speciale verrichtingen, 7 daarvan moet je afleggen en daarvan moet je er van 5 een voldoende halen.
Het zijn niet de minste dingen die je moet kunnen dus ik had zelf zoiets van gewoon lessen lijkt me beter, duurt wel iets langer maar heb je wel meer ervaring voordat je aan je examen begint.
Binnen een paar uur kun je wel zelfstandig op zo'n ding rijden, no problem.
Maar je moet even rekening houden dat je nu 2 examens moet afleggen. (3 als je theorie meerekent).
Eerste examen zijn een stuk of 10 speciale verrichtingen, 7 daarvan moet je afleggen en daarvan moet je er van 5 een voldoende halen.
Het zijn niet de minste dingen die je moet kunnen dus ik had zelf zoiets van gewoon lessen lijkt me beter, duurt wel iets langer maar heb je wel meer ervaring voordat je aan je examen begint.
- Cor123
- Bezoeker
18 aug 2005 19:29 #3
door Cor123
Beantwoord door Cor123 in topic snelcursus of gewone lesse
Als je nog nooit op een motor gereden hebt zou ik je adviseren om geen snelcursus te doen. Bij een snelcursus staat je examen al vast voordat je dat ding aangeraakt hebt! valt het een beetje tegen ben je al weer 1 examen verder á zoveelhonderd euro!
Neem je 'gewoon lessen weet je zeker dat je klaar bent voor je examen!
En mijn mening is dat je het beter leert als je 'de lessen even kan laten zakken'
[img]smileys/smiley1.gif[/img]
Neem je 'gewoon lessen weet je zeker dat je klaar bent voor je examen!
En mijn mening is dat je het beter leert als je 'de lessen even kan laten zakken'
[img]smileys/smiley1.gif[/img]
Tijd voor maken pagina: 0.177 seconden