- Ontvangen bedankjes 0
Theo
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
31 mrt 2005 12:26 #1
door Guests
Theo werd gestart door Guests
Ben benieuwd naar de reactie van andere kijkers op het programma. Mijn mening over de concurrent Motor-life is behoorlijk negatief. Die twee dozen (vooral Milene) storen me zo erg dat ik haast vergeet naar de motoren te kijken. Bovendien komt er te weinig nuttige info aan bod.
Motorexperience dan; ik heb tot nu toe 1 aflevering gezien (die met de MV F4 1000) en erger me alweer. Die ene knakker is prima te pruimen (rustig, duidelijk, informatief en verstand van motoren),
maar als ik Theo zie en hoor.....
Die man is een asociale, oversexte, irritante en bovendien WEINIG intelligente plaatjesdraaier. Een overjarige puber die niet eens grappig is. :[
Het programma heeft volgens mij de intentie meer op de kick en de beleving van motorrijders in te willen spelen. Qua onderwerpen lukt dit prima, maar dan ALSTUBLIEFT ZONDER MENTAL (gestoorde) THEO!!!!!
Bij voorbaat dank voor zijn ontslag. _O_
Motorexperience dan; ik heb tot nu toe 1 aflevering gezien (die met de MV F4 1000) en erger me alweer. Die ene knakker is prima te pruimen (rustig, duidelijk, informatief en verstand van motoren),
maar als ik Theo zie en hoor.....
Die man is een asociale, oversexte, irritante en bovendien WEINIG intelligente plaatjesdraaier. Een overjarige puber die niet eens grappig is. :[
Het programma heeft volgens mij de intentie meer op de kick en de beleving van motorrijders in te willen spelen. Qua onderwerpen lukt dit prima, maar dan ALSTUBLIEFT ZONDER MENTAL (gestoorde) THEO!!!!!
Bij voorbaat dank voor zijn ontslag. _O_
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
22 apr 2005 06:58 #3
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Theo
Theo is top, er zijn ook motorrijders die vrolijk tegen het motorrijden ankijken dus lekker rijden en niet te veel ouwehoeren.
Het programma is top, de interactie tussen de serieuze bart en de komische theo houdt het programma licht en vrolijk. Vooral zo doorgaan, eindelijk een programma wat alle motorrijders kan boeien. _O_ _O_ _O_
Het programma is top, de interactie tussen de serieuze bart en de komische theo houdt het programma licht en vrolijk. Vooral zo doorgaan, eindelijk een programma wat alle motorrijders kan boeien. _O_ _O_ _O_
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
30 apr 2005 17:34 #4
door Guests
Ik ben absoluut geen fan van Mental Theo, maar het is wel degelijk een verademing vergeleken met die suffe tantes op andere zogenaamde "motorprogramma's" waar het meer over carrieres, eten en favourite omgevingen gaat dan over motoren.
Dus laat Theo maar schuiven.
Dus laat Theo maar schuiven.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
01 mei 2005 19:45 #5
door Guests
Ik heb voor het eerst afgelopen zaterdag MotorXperience programma gezien en ben juist erg enthousiast. Er wordt gepraat over motoren en niet zoals in Motorlife over eten en drinken en en passant rijden ze op een motor. Motorlife vind ik echt een slecht programma.
Bij MotorXperience een goede uitleg over de nieuwe Suzuki en een leuke test met verschillende motoren. Er zat ook een vrouw bij de test van verschillende motoren en dit vind ik tof. Ik ben zeer benieuwd naar de volgende uitzendingen en hoop wat leuke tips en nieuwe type motoren te zien.
Ossy
Bij MotorXperience een goede uitleg over de nieuwe Suzuki en een leuke test met verschillende motoren. Er zat ook een vrouw bij de test van verschillende motoren en dit vind ik tof. Ik ben zeer benieuwd naar de volgende uitzendingen en hoop wat leuke tips en nieuwe type motoren te zien.
Ossy
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
02 mei 2005 19:00 #6
door Guests
Theo hoeft er niet maar hij zou eens moeten stoppen met die oeverloze domme opmerkingen en/of vragen. Ik mag hem ook niet zo maar hij voegt vreemd genoeg wel wat bij aan het programma.
Boefje650 :W
Boefje650 :W
- Ad-van-Beek
- Nieuw lid
Minder
Lees meer
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
14 mei 2005 16:09 #8
door Guests
Theo is gewoon een grappige vent. Je moet hem laten kletsen en je kan beslist lachen. Dat stijve gedoe over motorpraat daar val ik juist bij in slaap. Met deze opmerkingen blijf je lekker scherp. Vooral de aflevering met de test van 600 supersportjes. Waar tussen zou je kiezen tijdens die motor test:" deze meid of deze motor". (antwoord is duidelijk) Geweldig gewoon. Die meid stond daarachter als een opgezette totempaal.
Wel vind ik dat er teveel en te snel wordt gewisseld van items. Ze mogen van mij zoals bij de test tussen de 600R(R)-tjes meer in gaan op vermogen. en niet 1 shot en alleen 1 curve en niet een eindoordeel. Misschien zijn ze bang dat de importeur hun geen demo-fietsen meer meegeeft. en ga wat meer in op de accesoires rondom een motorfiers. andere verlichting, uitlaten, banden e.d.
Dat ze nu ook eens gewoon plat gaan op de landweggetjes!!
Voor de rest vind ik het een goed programma.
Wel vind ik dat er teveel en te snel wordt gewisseld van items. Ze mogen van mij zoals bij de test tussen de 600R(R)-tjes meer in gaan op vermogen. en niet 1 shot en alleen 1 curve en niet een eindoordeel. Misschien zijn ze bang dat de importeur hun geen demo-fietsen meer meegeeft. en ga wat meer in op de accesoires rondom een motorfiers. andere verlichting, uitlaten, banden e.d.
Dat ze nu ook eens gewoon plat gaan op de landweggetjes!!
Voor de rest vind ik het een goed programma.
- Guests
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
15 mei 2005 08:44 #9
door Guests
Theo mag van ons blijven, wij vinden het leuk hoe hij het presenteert. Het is veel beter als het programma Motorlife waarin die Peggy jane slap zit te lullen met acteurs wat niets met een motorprogramma te maken heeft. Ga zo door. :[ _O_ :W
Tijd voor maken pagina: 0.212 seconden