FANtv-nl-logo-mobile

Verzekeringen met name Diefstal !

• Guests
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 apr 2005 07:26 #1 door Guests
Verzekeringen met name Diefstal ! werd gestart door Guests
Gisteren (27-4-2005) werd in de TV uitzending aandacht besteed aan verzekeringen.
Het onderwerp diefstal verzekering kwam ter sprake incl. het goedgekeurde slot ART 4.
Toen ik laatst mijn nieuwe motor kocht had ik een cycle lock ( 6 armig) Daar stond op ART goedgekeurd klasse 4. Bij navraag bleek dat deze goedkeuring klasse 4 eerst was toegekend maar daarna weer was ingetrokken. Daarna kocht ik een ander remschijslot.
Luma klasse 4 stond er op. En ja hoor ook dit slot verdween na een paar maanden van de ART lijst. Erg vervelend allemaal . Denk je rond te rijden met een goedgekeurd slot en verdwijnt het van de ART lijst en ben je dus niet goed verzekerd.
Je bent eigenlijk verplicht om elke ochtend als je op stap gaat met de motor te controleren bij ART of je slot nog is goedgekeurd. Verz. Maatschappijen doen hier geen melding van.
Hoe is jullie ervaring ? Wellicht eens aandacht voor op de TV ?

groet Pahen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 okt 2005 13:00 #2 door sanlontos
Beantwoord door sanlontos in topic Verzekeringen met name Diefstal !
ik wil weer gaan rijden en ik heb weer een motor gekocht maar , welke verzekering is het beste en het goed koopste.

kan ik ook een winter stop houden met verzekering

weer een fz 750 genesis rijder online

Lees meer
11 okt 2005 16:50 #3 door freddyboy
Beantwoord door freddyboy in topic Verzekeringen met name Diefstal !
Natuurlijk kan je een winterstop houden met de motor, welke het goedkoopste is is afhankelijk van de regio waar je woont hoe lang je je rijbewijs hebt enz... ook het type motor en PK's kunnen een rol spelen in de verzekering...

zoek een beetje rond op internet en laat enkele offertes uitbregen..

SuzukiGSXF38636.7858680556

www.fan.tv/forum/http://www.fan.tv/forum/smileys/smil ey20.gif

Met vriendelijke motor groet Jack.

Tijd voor maken pagina: 0.167 seconden