- Ontvangen bedankjes 0
- FANtv
- Forum
- MOTOR
- Overige motorvragen
- Kawasaki Versys
Kawasaki Versys
- plompie
- Onderwerp Auteur
- Junior Lid
Minder
Lees meer
07 mrt 2007 06:40 #1
door plompie
Kawasaki Versys werd gestart door plompie
In de motorwereld vinden we tegenwoordig steeds meer veelzijdige machines, zoals de Kawasaki Versys.
Zie: www.motorxperience.tv/toontext.asp?id=18199
Geef je mening over deze motor!
Zie: www.motorxperience.tv/toontext.asp?id=18199
Geef je mening over deze motor!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Guests
- Bezoeker
07 mrt 2007 20:30 #2
door Guests
Beantwoord door Guests in topic Kawasaki Versys
Ik vind hem prachtig
- Guests
- Bezoeker
08 mrt 2007 07:11 #3
door Guests
Mooie veelzijdige motor
- Guests
- Bezoeker
12 mrt 2007 06:17 #4
door Guests
Mooie motor, zou ik mezelf wel op kunnen voorstellen over een paar jaar.
Koplamp wat minder, maar die zie je zelf toch niet
Koplamp wat minder, maar die zie je zelf toch niet
- Guests
- Bezoeker
22 mrt 2007 19:05 #5
door Guests
Adverteren kan kawa mooi in het ANWB blad met proefrit bij de dealer en dan 2 jaar extra garantie krijgen bij aanschaf.
De gemiddelde dealer heeft alleen helemaal geen Versys'en staan!
Waar blijven die krengen; de zon begint te schijnen dus het gaat kriebelen. Kom op KAWA; geen woorden maar daden nu; uitleveren die zooi
De gemiddelde dealer heeft alleen helemaal geen Versys'en staan!
Waar blijven die krengen; de zon begint te schijnen dus het gaat kriebelen. Kom op KAWA; geen woorden maar daden nu; uitleveren die zooi
- Guests
- Bezoeker
08 okt 2007 22:17 #6
door Guests
Dag,
Ik heb hem eerst getest bij de dealer in Vilvoorde, en was een super rij ervaring.
Dankzij zijn koppelrijkheid bij lage toeren, is hij niet te agressief, maar toch wel sportief genoeg voor veel fun !
En doordat dit een tweecilinder is, is hij ook comfortable genoeg voor iets langere ritten (zeker voor mensen van meer dan 1m80).
Heb ook de Yamaha MT-03 getest, maar die was te klein en vibreerde iets te veel. (Misschien wel goed voor de dames )
Ik heb, tot mijn grote vreugde en fierheid, een jonge tweedehands Versys met ABS kunnen kopen, was maar drie maand oud en nog in rodage, aan 5750 € is dat een goede deal (nieuw +/-7000€)
Heb hem nog maar een week dus heb nog niet veel gereden, maar ik kijk er wel naar uit om eens een degelijke dag of halve-dag trip te maken !
Op 28 oktober ga ik meedoen met de Herfstrit van de Hartrijders VZW
www.hartrijders.be/
Ik zal daarna de ervaring met mijn (bijna) nieuwe Versys delen op dit forum.
Groeten,
Jappe
Ik heb hem eerst getest bij de dealer in Vilvoorde, en was een super rij ervaring.
Dankzij zijn koppelrijkheid bij lage toeren, is hij niet te agressief, maar toch wel sportief genoeg voor veel fun !
En doordat dit een tweecilinder is, is hij ook comfortable genoeg voor iets langere ritten (zeker voor mensen van meer dan 1m80).
Heb ook de Yamaha MT-03 getest, maar die was te klein en vibreerde iets te veel. (Misschien wel goed voor de dames )
Ik heb, tot mijn grote vreugde en fierheid, een jonge tweedehands Versys met ABS kunnen kopen, was maar drie maand oud en nog in rodage, aan 5750 € is dat een goede deal (nieuw +/-7000€)
Heb hem nog maar een week dus heb nog niet veel gereden, maar ik kijk er wel naar uit om eens een degelijke dag of halve-dag trip te maken !
Op 28 oktober ga ik meedoen met de Herfstrit van de Hartrijders VZW
www.hartrijders.be/
Ik zal daarna de ervaring met mijn (bijna) nieuwe Versys delen op dit forum.
Groeten,
Jappe
Tijd voor maken pagina: 0.193 seconden