FANtv-nl-logo-mobile

internet

• jelkoo
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 dec 2007 14:48 #1 door jelkoo
internet was gemaakt door jelkoo
hallo, ik heb een klein probleem: en dat is dit: Als ik via mijn favorieten een pagina start dan komt die pagina er voor maar direct blijft het beeld staan en moet ik afsluiten , en dan krijg je een raampje met rapport verzenden ja of nee
Dit gaat niet met allemaal die ik aanklik via mijn favorieten maar bij enkele
wat moet ik hier aan doen om dit euvel te verhelpen
ik ben nog een beginner hoor
alvast bedankt

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 dec 2007 17:04 #2 door lior52
Beantwoord door lior52 in topic internet
Is dat bij al je favorieten zo? Als je eens een nieuwe pagina toevoegt aan je favorieten waarvan zeker is dat het niet zo werkt, iets als google of zo.

Als je dan nog steeds zo'n scherm krijgt, moet je eens kijken in de adres-balk welke URL daar staat. Goede kans dat er altijd hetzelfde staat.

Een 'normale' pagina begint met [url="http://www"]http://www[/url], maar als je naar een nieuwe pagina wil gaan hoef je dat niet in te tikken. Je gaat naar google door bijv google.nl in te voeren en dan op enter te drukken. Windows zet zelf dat http en www ervoor. Dit wordt in het register geregeld.

Echter je kan ook een hele pagina URL in het register zetten. Het lijkt erop dat dat bij jou gebeurd is. Dat kan door een heleboel oorzaken gebeurd zijn, maar het weghalen is lastiger. Naar mijn weten kan dat alleen met regedit, maar dan zou ik er toch eerst iemand met verstand van zaken bijhalen en niet zelf gaan wroeten.

Waarom morgen als het ook vandaag kan.

• jelkoo
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
13 dec 2007 09:22 #3 door jelkoo
Beantwoord door jelkoo in topic internet
Bedankt voor jou reactie , Het is niet altyd zo maar soms , voorheen was het altyd goed, als ik nu eens systeem herstel gebruik zou dat kunnen helpen?

Meer
13 dec 2007 13:50 #4 door lior52