FANtv-nl-logo-mobile

Snelheid Internetverbinding

• sjares
  • sjares's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Meer
26 nov 2009 14:57 #1 door sjares
Snelheid Internetverbinding was gemaakt door sjares
Hallo behulpzame en geduldige helpers,
Newbee heeft weer een probleempje. Ik heb momenteel Internet via een Vodafone mobiel systeem (UMTS en HSDPA). Dat heeft tot op heden bijna net zo goed gewerkt als kabel broadband (zo niet beter), maar de laatste dagen laat ie me in de steek. Het probleem deed zich op hetzelfde moment voor als de Vodafone crash van mobiele telefonie en hoewel de twee schijnbaar niet hetzelfde zijn (Internet bleef het gewoon doen), heb ik misschien een niet bestaand verband gelegd toen mijn Internetverbinding vanaf toen erg langzaam was geworden. Tekst gaat nog, maar videos staan meer te laden dan te draaien en streaming is een ramp. Browser maakt niet uit. Zowel Chrome als Opera zijn even traag. Gisteren gedefragmenteerd, heeft ook niets uitgehaald. Net een test gedaan met de volgende uitslag: Ping 242 ms, download 0.08 Mb/s, upload 0,05 Mb/s ( www.speedtest.net/result/634452620.png ). Wat zou ik nog meer kunnen proberen voordat ik Vodafone de huid vol scheld?

[:0]

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 nov 2009 19:18 #2 door Jungle
Beantwoord door Jungle in topic Snelheid Internetverbinding
Niet meer zelf proberen, gelijk bij vodafone aankloppen.

I'm trying to find myself.
If I should get back, before I return, please ask me to wait.

• sjares
  • sjares's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Meer
26 nov 2009 19:25 #3 door sjares
Beantwoord door sjares in topic Snelheid Internetverbinding
Dank voor de reactie, Senior Bronze Cobra. Ik had ze al gemaild, maar je weet waarschijnlijk wel hoe dat gaat bij nieuwe media ondernemingen: autistische communicators. Ik ga er van de week wel even heen. Cheers!

[:0]

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden